رییس کل بانک مرکزی: هیچ مشکلی در تامین ارز واحدهای تولیدی نداریم

رییس کل بانک مرکزی: هیچ مشکلی در تامین ارز واحدهای تولیدی نداریم
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، رییس کل بانک مرکزی عصر امروز برای بازدید از چند طرح اقتصادی، بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی با بانک‌های عامل و شرکت در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت وارد کرمانشاه شد. عبدالناصر همتی با همراهی معاون اقتصادی استانداری، رییس سازمان صمت استان کرمانشاه  […]

به گزارش سیگنال به نقل از اتحادیه طلا، رییس کل بانک مرکزی عصر امروز برای بازدید از چند طرح اقتصادی، بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی با بانک‌های عامل و شرکت در نشست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت وارد کرمانشاه شد.

عبدالناصر همتی با همراهی معاون اقتصادی استانداری، رییس سازمان صمت استان کرمانشاه  از کارخانه «بیواتانول»، کارخانه «مارپیچ باختر» و کارخانه «قوطی‌سازی زمزم» بازدید کرد.

رییس کل بانک مرکزی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، گفت: در برخی از موارد، تحریم‌ها به سود صنعت بوده است؛ به طوری که در بخشی از روند تولید به خود کفایی رسیده‌ایم.

وی همچنین به برخی از مشکلات ارزی و نوسانات بازار اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلاتی که داریم روند کیفی مناسبی در حوزه صنعت و تولید دیده می‌شود و همین امر باعث شده تا عزم ما برای انجام امور مالی و تامین اعتبار در خط تولید جزم‌تر شود و این امادگی در ما وجود دارد تا نیاز مالی واحدهای تولید مولد را تامین اعتبار کنیم.

همتی در ادامه به نظارت بیشتر بر بانک‌های عامل از روز‌های اتی خبر داد و افزود: در تامین ارز واحدهای تولید مشکلی نداریم و هرچقدر که این حوزه نیاز به اعتبارات ارزی داشته باشد تامین خواهد شد، از سوی دیگر هم نظارت بیشتری بر بازار ارز و نواسانات ان خواهیم داشت.

رییس کل بانک مرکزی اظهار داشت: در این راستا نظارت خواهیم داشت که بانک‌ها اعتبارات خود را فقط در مسیر تولید به کار گیرند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها