ریزش قیمت بیت کوین و آلت کوین ها

ریزش قیمت بیت کوین و آلت کوین ها

داده‌های سایت Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح قیمتی خود 25,778 دلار رسیده است.

چارت یک ساعت بیتکوین

با وجود اینکه هنوز زمان زیادی تا تشکیل کندل هفتگی باقی مانده است اما بیت کوین پیش از این شاهد 9 هفته متوالی کندل قرمز بود و اکنون دوباره در معرض از سرگیری روند نزولی قرار گرفته است.

برای جلوگیری از این نتیجه و شکل گیری دومین کندل سبز ، بیت کوین باید بیش از 2000 دلار از قیمت نقدی فعلی که در زمان نگارش این مقاله 27400 دلار بود به دست آورد.

چارت هفتگی بیتکوین

از آنجایی که سطوح حمایت به دلیل کاهش نقدینگی در معاملات آخر هفته نتوانست شرایط را تغییر دهد، تحلیلگران نگران هستند که کف قیمتی ده ماه اخیر در ماه می دوباره اتفاق بیفتد.

در بحبوحه صحبت های مداوم در مورد “کاپیتولاسیون” در سایر دارایی های کریپتو که به معنی چشم پوشی کردن از دارائی ها و از دست دادن امید به جبران دستاوردهای از دست رفته است، بسیاری بر سرنوشت بازارهای سهام بسیار مرتبط متمرکز شدند. به نظر مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ اینتلیجنس، به طور گسترده‌تر دارایی‌های ریسک‌پذیر می‌توانست در دو سال گذشته اوج رونق خود را داشته باشد.

او به دنبال کنندگان توییتر خود گفت: «اگر بازار سهام به نزول ادامه دهد، تقریباً همه چیز به اوج خود رسیده است

در شرایط تورمی مطمئن ترین راه برای سرمایه گذاری ،خرید دارائی های امن همچون طلا می باشد. با معامله ی انس جهانی طلا می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

تنها تو 7 جلسه معامله انلاین طلا رو یاد بگیر

شرایط متزلزل برای آلت کوین ها

به طور جزئی، قیمت اتر در شش روز گذشته بیش از 20 درصد کاهش یافت، که بیشتر زیان‌ها پس از 10 ژوئن( 20 خرداد) رخ داد، زمانی که وزارت کار ایالات متحده گزارش داد که شاخص قدرت مصرف کننده (CPI)در ماه می به 8.6 درصد رسیده است که بالاترین میزان از دسامبر 1981 است و برای اولین بار از ماه می، قیمت نقدی آن به زیر قیمت واقعی کاهش داد.

شرکت تجزیه و تحلیل داده های آنچین Glassnode با انتشار نمودار زیر اظهار داشت:

«با کاهش قیمت در آخر هفته، بازار اتریوم به زیر قیمت واقعی 1781 دلاری ETH کاهش یافته است.این به این معنی است که بازار به طور متوسط زیان تحقق نیافته 18.4٪ را دارد. قیمت واقعی سپرده های ETH 2.0 بالاتر از 2404 دلار ، با زیان تحقق نیافته 39.6٪ است.»

بر اساس شاخص قدرت نسبی هفتگی (RSI) اتر (ETH) در 12 ژوئن (22 خرداد) برای اولین بار از نوامبر 2018 وارد قلمرو “اشباع فروش” خود شد.

پیش‌فروش قبلی اتر در هفته منتهی به 12 نوامبر 2018 ظاهر شد، که قبل از افزایش قیمت تقریباً 400 درصدی اتفاق افتاد، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

در حالی که عملکردهای گذشته شاخصی از روندهای آینده نیستند، آخرین حرکت RSI به زیر 30، احتمال تغییرات صعودی مشابه در آینده را افزایش می دهد. فرض کنید ETH یک جهش بیش از حد فروش را ثبت کند. سپس، چالش فوری اتریوم این است که میانگین متحرک نمایی 200 هفته ای خود (EMA 200 هفته ای؛ موج آبی) نزدیک به 1620 دلار را به عنوان سطح حمایتی خود بازپس گیرد. در صورت موفقیت، خریدارها می توانند حرکت صعودی طولانی به سمت متحرک نمایی 50 هفته ای (موج قرمز) بالای 2700 دلار داشته باشند که تقریباً 100 درصد بیشتر از قیمت 12 ژوئن است. در غیر این صورت، اتر می تواند روند نزولی خود را با 1120 دلار به عنوان هدف بعدی از سر بگیرد، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است،سطحی که با خط فیبوناتچی 0.782 مطابقت دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.