رکیش در آبان ماه ثبات درآمدی خود را حفظ کرد

رکیش در آبان ماه ثبات درآمدی خود را حفظ کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، کارت اعتباری ایران کیش با تمرکز بر اجاره دستگاه های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و همچنین فروش شارژ تلفن همراه در زمینه خدمات پرداخت الکترونیک فعالیت دارد. رکیش در آبان ماه توانسته است از این دو محل درآمد 44 میلیارد و 400 میلیون […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، کارت اعتباری ایران کیش با تمرکز بر اجاره دستگاه های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و همچنین فروش شارژ تلفن همراه در زمینه خدمات پرداخت الکترونیک فعالیت دارد. رکیش در آبان ماه توانسته است از این دو محل درآمد 44 میلیارد و 400 میلیون تومانی بسازد. همچنین رکیش در دوره 8 ماهه منتهی به آبان 98 درآمد تجمیعی 345 میلیاردی ساخته است.

رکیش در آبان نزدیک به 45 میلیارد درآمد ساخت

درآمد آبان ماه رکیش نسبت به مهر ماه افزایش یافته است. رکیش در مهر ماه درآمد 42 میلیارد تومانی ساخته است که در آبان ماه به 44.4 میلیارد تومان رسیده است. بنابراین درآمد آبان ماه رشد 2.5 میلیارد تومانی داشته است. افزایش درآمد رکیش به دلیل رشد درآمد شرکت از محل اجاره دستگاه های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک است.

1

بررسی درآمد ماهانه رکیش حاکی از آن است که درآمد رکیش نوسانی نبوده و هموراه از اردیبشهت ماه تا انتهای آبان ماه در محدوده 42 میلیارد تومان تا 45 میلیارد تومان درآمد ساخته است. میانگین درآمد ماهانه رکیش طی دوره 8 ماهه 43 میلیارد تومان است.

رشد 62 میلیاردی درآمد تجمیعی رکیش

درآمد تجمیعی رکیش در دوره 8 ماهه منتهی به آبان 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است. رکیش در دوره 8 ماهه منتهی به آبان 97 درآمد 279 میلیارد تومانی ساخته است که در دوره 8 ماهه منتهی به آبان 98 به 341 میلیارد تومان رسانده است. بنابراین درآمد تجمیعی رکیش افزایش 62 میلیاردی تومانی داشته است.

افزایش درآمد تجمیعی رکیش در پی افزایش اجاره دستگاه های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک رقم خورده است. به نظر می‌رسد با توجه بالارفتن ضریب نفوذ این شرکت در گروه خدمات پرداخت‌های الکترونیکی، روند رو به افزایشی را در ساخت درآمد مشاهده نماییم و البته سیاست کلان در رابطه کارمزد‌های تراکنش می‌تواند اثر مثبتی بر درآمد رکیش داشته باشد.

پیش بینی ساخت درآمد 602 میلیاردی برای سال جاری

رکیش برای سال مالی 98 درآمد 602 میلیارد تومانی پیش بینی کرده است که با ساخت درآمد 341 میلیاردی طی دروه 8 ماهه توانسته است 56% از درآمد برآوردی را پوشش دهد. بنابراین رکیش در واقع طی این دروه 8 ماهه نزدیک به محدوده براوردی درآمد ساخته است.

 

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها