رکورد شکنی عرضه اولیه رنیک (جنرال مکانیک) در میزان مشارکت

رکورد شکنی عرضه اولیه رنیک (جنرال مکانیک) در میزان مشارکت
خلاصه اخبار

رکورد بیشترین مشارکت در عرضه اولیه با 645 هزار نفر متعلق به فسازان بود که رنیک (جنرال مکانیک) با قدرت این رکورد را شکست.

رکورد بیشترین مشارکت در عرضه های اولیه با 645 هزار نفر متعلق به شرکت غلتک سازان سپاهان (فسازان)  بود که رنیک (جنرال مکانیک) با قدرت این رکورد را شکست. در جریان معاملات امروز اختلالاتی در سامانه معاملاتی اکسیر و برخی از کارگزاری ها گزارش شده است. به نظر می رسد برخی از سرمایه گذاران موفق به ارسال سفارش خود نشدند.اگر این مشکل وجود نداشت احتمالا شاهد میزان مشارکت بالاتری نیز بودیم.

به هر حال در جریان عرضه اولیه جنرال مکانیک (رنیک) به هر کد (نفر) حداکثر 156 سهم در سقف قیمتی 7900 ریال تخصیص یافت. با توجه به مشارکت بالای سرمایه گذاران تنها حدود 123 هزار تومان به هر کد اختصاص یافت در حالی که حداکثر سهمیه هر کد حدود 239 هزار تومان بود.

رشد نمودار نشان می دهد که افراد زیادی بازار بورس را برای سرمایه گذاری جذاب تشخیص داده اند و در حال ورود به این بازار هستند. در نمودار ذیل می توانید میزان مشارکت در عرضه اولیه های اخیر را مشاهده کنید:

رکورد شکنی عرضه اولیه رنیک (جنرال مکانیک) در میزان مشارکت
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • بادرود فراوان بنده معتقدم اختصاص سهام اولیه بسیارناچیزاست !تشریک مساعی نموده ونسبت به ایراد ومشکلات موجود د این امر اقدام فرمایید باتشکر قدسی !

  • من که نتوانستم به دلیل باز نشدن سایت عرضه اولیه را بخرم باید چه کار کنم به کجا مراجعه کنم