باز هم رکورد شکنی در میزان مشارکت عرضه اولیه !

باز هم رکورد شکنی در میزان مشارکت عرضه اولیه !
خلاصه اخبار

میزان مشارکت در عرضه اولیه “کلر” نسبت به عرضه اولیه “فروی” با افزایش 104 هزار نفری همراه بود به طوری که به هر کد معاملاتی حقوقی و حقیقی تعداد 39 برگ سهم تعلق گرفت.

ورود افراد جدید به بازار بورس و اوراق بهادار همچنان ادامه دارد به طوری که میزان مشارکت در عرضه اولیه “کلر” نسبت به عرضه اولیه “فروی” با افزایش 104 هزار نفری همراه بود به طوری که به هر کد معاملاتی حقوقی و حقیقی تعداد 39 برگ سهم به ارزش حدودی 117 هزار تومان در سقف قیمت 2950 تومان تعلق گرفت.

روند رو به رشد میزان مشارکت در عرضه اولیه ها همچنان ادامه دارد که یکی از دلایل آن را می توان به سود قطعی در هر عرضه اولیه دانست به طوری که در عرضه اولیه قبلی، فروی، تا به امروز قیمت سهم بیش از 25 درصد افزایش داشته است و از 1400 تومان به 1786 تومان رسیده است.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام من با توجه به اینکه توافق خرید عرضه اولیه توسط کارگزاری را امضا کردم و موجودی حساب هم کامل شارژ بوده است ولی هیچگونه سهمی برای من در عرضه اولین کلر و ومهان منظور نشده دلیل چه میتواند باشد؟

    • سلام و وقت بخیر. بهتره اینجور موارد رو از خود کارگزاری جویا بشین. پیروز باشید.

  • باسلام باتوجه به اینکه سهم رصه اولیه براحتی خید دوباره نمی‌شود چگونه انتظار افزایش سود آنهم روی 50 80 سهم را داشت

    • سلام و درود. قیمت سهام عرضه اولیه معمولا زیر ارزش واقعی ارزش گذاری میشه. به همین دلیل اغلب تا 20 درصد سود ده هستند.

  • سلام.عرضه اولیه کلر1 ظاهرا تمام شد و من باتوجه به قواعد حرکت کردم ودرنهایت 39 سهم به من رسید..ولی یک سوال در سایت بورس یا کارگزاری جلوی قیمت پایانی دو عدد در ج شده یکی 29500 ویکی سبز رنگ 28500.اگه سبز رنگ یعنی 28500 قیمت پایانی باشه باتوجه به وضعیت بیشتر بودن حجم سفارشات نسبت به عرضه سهام که قیمت پایانی باید با سقف قیمت یکسان باشه درست جور درنمیاد.و همچنین جلوی اخرین قیمت.

    • سلام و عرض ادب. در مورد قیمت 2850 الی 2950 باید سقف قیمت را جهت تخصیص سهمیه عرضه اولیه انتخاب نمایید در غیر اینصورت عرضه اولیه به شما تخصیص نخواهد یافت.