رکودهای متعدد ایران خودرو در زمینه تولید / تولید انبوه «تارا» آغاز شد

رکودهای متعدد ایران خودرو در زمینه تولید / تولید انبوه «تارا» آغاز شد

به گزارش سیگنال به نقل از خبر آنلاین،

به گزارش خبرآنلاین، فرشاد مقیمی با بیاین این مطلب در مراسم تحویل خودروهای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین شهری با اشاره به رکوردزنی در تولید محصولات خودرو اظهار کرد: در طول دو ماه گذشته به اندازه تمام تولید سال 98 ماشین سنگین تولید کردیم و توانستیم 750 دستگاه از این ماشین‌آلات را به تولید برسانیم.

وی افزود: در سال 97 رکورد تولیدی ایران خودرو 423 هزار دستگاه بود که صبح امروز آمار تولیدات 422 هزار و 560 دستگاه خودرو بود و احتمالا امروز رکورد تولید 97 را پشت سر می‌گذاریم.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه گذر از رکوردهای سال های گذشته در حالی است که ما با شرایط تحریم و محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا مواجه بودیم گفت: پس از 9 سال تولید اتوبوس را هم آغاز کردیم.

وی با اشاره به تولید ایران خودرو در بحث ناوگان باری و کامیونت گفت: در طول دو ماه گذشته به اندازه تمام تولید سال 98 ماشین سنگین تولید کردیم و توانستیم 750 دستگاه از این ماشین‌آلات را به تولید برسانیم.

وی با بیان اینکه به زودی از خودروی کشنده هم رونمایی خواهیم کرد، افزود: خودروی سواری (تارا) جدید را هم اخیرا رونمایی کردیم و تولید انبوه آن به زودی آغاز می‌شود.

مقیمی گفت: ارتقای موتور ای اف سون هم را در دستور کار داریم و تولید موتور سه استوانه‌ای را هم آغاز کردیم و در روز پاک توسط وزیر صمت از این موتور رونمایی شد.