رژه ۱۰۰۰ شناور بسیج در آبهای خلیج فارس

رژه ۱۰۰۰ شناور بسیج در آبهای خلیج فارس

به گزارش سیگنال به نقل از شبکه خبر، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رژه 1000 شناور بسیج در آبهای خلیج فارسسردارعباس غلام شاهی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در رزمایش رژه ملی دریایی بسیج، هزار فروند شناور‌های بسیج دریایی و نیروی دریایی سپاه، 28 ناوگروه نیمه سنگین (لنج) و 40 ناوگروه سبک، در محدوده بندرعباس و تنگه هرمز حضور دارند.

وی افزود: نمایش اقتدار دفاعی بسیج دریایی، تجلی وحدت و همبستگی بسیج با رهبر معظم انقلاب از اهداف برگزاری این رزمایش یک روزه است.

سردار دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری این رژه مقتدر دریایی نمایشی از اقتدار و عزت نظام ولایتمدار مردمی جمهوری اسلامی ایران است.

دریادار تنگسیری افزود: پیام این رزمایش صلح، دوستی، برادری، ایثار، ولایتمداری و ایجاد امنیت پایدار در سواحل دریای خلیج فارس و دریای عمان است.

وی گفت: این رژه در حوزه رزم موجب ارتقای سطح کمی و کیفی آمادگی‌ها و سازماندهی منظم و کارآمد ناوگرو‌های بسیج دریایی شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در همه حوادث طبیعی خوش درخشیده و بسیجیان با ایثار، اخلاص، روحیه جهادی و انقلابی در قالب سازمان بسیج دریایی، حضوری فعال و وصف نشدنی برای کمک و امدادرسانی به موقع به هموطنان در سیل گرگان، غرب کشور، خوزستان، غرب استان هرمزگان و منطقه بشاگرد و جاسک عزت آفرینی کردند.

 بسیج سرمایه اصلی تمدن نوین جمهوری اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: بسیج سرمایه و ارکان اصلی تمدن نوین جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: بسیج ظرفیتی بزرگ است و بسیج دریایی یکی از ابتکارات نیروی دریایی سپاه است که توانسته‌اند شناور سبک و نیمه سنگین محلی را به خدمت بگیرند.

امنیت خلیج فارس امروز مدیون بسیج است

در ادامه این مراسم فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: بسیج با این توان و استعداد در هر لحظه با هر دشمن متجاوزی مقابله می‌کند و این قدرت در حوزه خلیج فارس در خدمت ملت ایران است.

همتی با اشاره به اینکه امنیت خلیج فارس امروز مدیون بسیج مردمی در کنار نیرو‌های رسمی است، گفت: این امنیت موجب شده است بیگانگان نتواند در خلیج فارس استقرار و مزاحمت ایجاد کنند.