رونمایی از محصول جدید بیمه درمان انفرادی بیمه سینا

رونمایی از محصول جدید بیمه درمان انفرادی بیمه سینا
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، بیمه سینا از محصول جدید بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری خود تحت‌عنوان بیمه درمان انفرادی ویژه بیمه‌شدگان بیمه عمر و سرمایه‌گذاری «سینابان» رونمایی کرد.  این بیمه‌نامه با حضور رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌مدیره در شعبه بندرعباس بیمه سینا رونمایی و صادر شد. بیمه سینا با هدف […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، بیمه سینا از محصول جدید بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری خود تحت‌عنوان بیمه درمان انفرادی ویژه بیمه‌شدگان بیمه عمر و سرمایه‌گذاری «سینابان» رونمایی کرد.  این بیمه‌نامه با حضور رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌مدیره در شعبه بندرعباس بیمه سینا رونمایی و صادر شد. بیمه سینا با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و در راستای تحقق و استراتژی سهامداران عمده (بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی) با تاکید ریاست این نهاد مبنی بر توسعه بازار و ارائه خدمات با رعایت عدالت اجتماعی و پوشش هزینه‌های بیمارستانی و جراحی بیمه‌شدگان اقدام به ارائه طرح بیمه درمان انفرادی کرده است. بیمه درمان انفرادی به‌همراه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری سینابان و به‌صورت یک بسته خدمات بیمه‌ای ارائه می‌شود و متقاضی باید دارای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری سینابان نزد بیمه سینا باشد. همچنین با تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده کلیه بیمه‌شدگانی که در گذشته اقدام به خرید بیمه عمر و سرمایه‌گذاری کرده‌اند در صورت اعتبار بیمه‌نامه‌شان می‌توانند نسبت به خرید بیمه درمان انفرادی نیز اقدام کنند. بیمه‌نامه درمان انفرادی براساس سرمایه فوت به هر علت در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری سینابان در هفت طرح از ۳۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون ریالی قابل ارائه است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها