رونمایی از سامانه ثبت نام آنلاین سبدگردانی در سیگنال

رونمایی از سامانه ثبت نام آنلاین سبدگردانی در سیگنال
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبرای اولین بار در کشور سامانه ثبت نام آنلاین سبدگردانی اختصاصی، در سایت سیگنال راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است و بزودی این قابلیت در اپ سیگنال، بزرگترین سوپراپ سرمایه گذاری ایران، در دسترس علاقمندان خواهد بود. ثبت‌نام سبدگردانی به صورت آنلاین سامانه ثبت نام غیرحضوری سبدگردانی برای اولین بار در […]

برای اولین بار در کشور سامانه ثبت نام آنلاین سبدگردانی اختصاصی، در سایت سیگنال راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است و بزودی این قابلیت در اپ سیگنال، بزرگترین سوپراپ سرمایه گذاری ایران، در دسترس علاقمندان خواهد بود.

ثبت‌نام سبدگردانی به صورت آنلاین

سامانه ثبت نام غیرحضوری سبدگردانی برای اولین بار در ایران راه اندازی شده است و برای ثبت نام در سبدگردانی اختصاصی کافی است به نشانی «سبدگردانی/isignal.ir» مراجعه نموده و از محل کار یا منزل خود، بسادگی سبدگردان مورد نظر را انتخاب و بصورت رایگان نسبت به ثبت نام غیرحضوری در سبدگردانی اقدام نمایید.

تا پیش از این برای استفاده از خدمات سبدگردانی سرمایه گذاران ناچار به مراجعه حضوری و سپری نمودن مراحل وقت گیر بوده اند و اکنون می توانند در سامانه ثبت نام سبدگردانی سیگنال غیرحضوری بسهولت و رایگان ثبت نام نمایید.

سبدگردانی اختصاصی این امکان را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد تا از خدمات حرفه ای مدیریت سرمایه و سبد سهام بورسی بصورت اختصاصی بهره مند شده و متناسب با ریسک خود بیشترین بازده را بدست بیاورند.

کارمزد سبدگردانی طبق دستورالعمل سازمان بورس بوده و درصورت ثبت نام از طریق این سامانه می توانید از پلن ها و تخفیف کارمزد سبدگردانی نیز بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید
سبدگردانی چیست؟

مزایای سبدگردانی آنلاین سیگنال

سرمایه گذران با استفاده از سامانه ثبت نام سبدگردانی سیگنال تجربه سرمایه گذاری موفق تری خواهند داشت و با توجه به نظرات فردی سرمایه گذاری و مشورت کارشناسان خبره، بدون نیاز به مدیریت شخصی و صرف نمودن وقت اضافی، بهترین بازده را از سرمایه گذاری خود کسب خواهید نمود.

در سامانه ثبت نام سبدگردان اختصاصی سیگنال قابلیت ثبت نام غیرحضوری در شرکت سبدگردانی ترنج، شرکت سبدگردانی اندیشه صبا، شرکت سبدگردانی فیروزه و شرکت سبدگردانی آرکا فراهم گردیده و علاوه بر پذیرش سرمایه نقدی، قابلیت انتقال سهام خریداری شده قبلی نیز بدون نیاز به فروش آن سهام فراهم شده است. حداقل سرمایه مورد پذیرش سبدگردانی، جزییات کارمزدی و طرح های سبدگردانی در نشانی «سبدگردانی/isignal.ir» در دسترس سرمایه گذاران نکته سنج قرار دارد.

با توجه به اینکه مجوز سبدگردانی صرفا برای شرکتهای حقوقی صادر می گردد در حال حاضر تعداد محدودی از شرکتها با رعایت الزامات و تضمین های مورد نیاز سازمان بورس موفق به اخذ مجوز سبدگردان اختصاصی شده اند و جزییات مجوز صادر شده در سایت نهادهای مالی دارای مجوز سازمان بورس به نشانی cfi.seo.ir/fa قابل مشاهده است.

مراحل ثبت‌نام سبدگردانی سیگنال

در سامانه ثبت نام سبدگردانی سیگنال تسهیلات مورد نیاز ثبت نام آنلاین فراهم شده و کافی است مراحل زیر توسط متقاضی سبدگردانی تکمیل گردد:

  1. انتخاب سبدگردان و مشخص کردن طرح مورد نظر
  2. درج کد ملی و کد تایید پیامکی جهت ارتباط با سامانه سجام
  3. پر کردن پرسشنامه ها
  4. بارگذاری مدارک ثبت نام
  5. پاسخ به سوالات آزمون ریسک سنجی
  6. واریز وجه اولیه سرمایه گذاری (در مرحله اول فقط مبلغ 10میلیون تومان با استفاده از درگاه پرداخت می گردد.)

استفاده از سامانه ثبت نام سبدگردانی آنلاین سیگنال کاملا رایگان بوده و مبالغ سرمایه گذاری مستقیما به حساب مورد تایید امین سبدگردان که به درگاه پرداخت متصل شده است واریز می گردد.

درصورتیکه سرمایه گذاران قبلا در سامانه سجام ثبت نموده باشند نیازی به ثبت نام مجدد در سجام نیست و می توانند با همان اطلاعات در سبدگردانی اختصاصی ثبت نام نمایند. برای ثبت نام غیرحضوری سجام به بخش احرازهویت غیرحضوری سیگنال مراجعه نمایید.

همچنین درصورت ترک کردن سامانه و ناقص ماندن مراحل ثبت نام، سرمایه گذاران می توانند در مراجعات بعدی ثبت نام خود را بازبینی و تکمیل نمایید.

در تمامی مراحل ثبت نام، واحد پشتیبانی سیگنال آماده پاسخگویی به مراجعات سرمایه گذاران محترم بوده ودرصورتیکه کاربران در سامانه ثبت نام سبدگردانی به نشانی «سبدگردانیisignal.ir/» یک بار با درج کد ملی و کد تایید پیامک وارد شده باشند ، کارشناسان سیگنال با سرمایه گذار تماس گرفته و پاسخگوی سوالات و راهنمای آنها خواهند بود.

پس از تکمیل ثبت نام سبدگردانی، کد رهگیری در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شده و حداکتر تا 3روز کاری با سرمایه گذار تماس گرفته شده و قرارداد سبدگردانی منعقد می شود.