رونق تولید در گرو خصوصی‌سازی واقعی و کامل

رونق تولید در گرو خصوصی‌سازی واقعی و کامل
خلاصه اخبار

پرونده خصوصی سازی برخی از شرکت ها و صنایع در کمیسیون اقتصادی دولت باز شده و در صورت تحقق آن به شکل کامل، می توان شاهد یک اتفاق مثبت در رونق تولید به ویژه برای صنعت فولاد بود.

به گزارش سیگنال به نقل از بورس نیوز، محمدحسین دیده‌ور مدیرعامل شرکت توسعه و بازرگانی آهن و فولاد میلاد در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز، خصوصی‌سازی را یکی از رویدادهای تاثیرگذار در صنعت فولاد عنوان کرد و گفت: اینکه دولت پرونده خصوصی‌سازی را باز و بررسی کرده، گویای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون رونق تولید و اشتغال است و می‌توان از ابتدای امر به این مسئله خوش‌بین بود. 
وی افزود: روند کار فولاد به گونه‌ای است که استقلال کامل آن، قطعا مثبت خواهد بود و گره بسیاری از مشکلاتی که وابسته به دولت است هم باز می شود. 
مدیرعامل شرکت توسعه و بازرگانی آهن و فولاد میلاد در ادامه با توجه به تجربه دولت در زمینه خصوصی سازی یادآور شد: دولت در بسیاری از زمینه ها خصوصی سازی انجام داده اما هنوز رد پای آن را مشاهده می کنیم؛ لذا بنظر می رسد در صورت واقعی و کامل بودن این اتفاق، فعالان صنعت فولاد می توانند خوشنود باشند.
دیده ور در ادامه به مزایای خصوصی سازی اشاره کرد و گفت: افزایش تولید و بهره وری و افزایش آمار اشتغال به کار از مهمترین مزایایی است که با تحقق خصوصی سازی شاهد خواهیم بود و در نهایت رونق تولید اتفاق می افتد.

منبع: boursenews.ir