روسیه در 1 ماه 9 تن طلا خرید

روسیه در 1 ماه 9 تن طلا خرید
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از تسنیم،   ارقام رسمی نشان می دهد در حال حاضر طلا 19.6 درصد کل ذخایر ارزی روسیه را تشکیل می‌دهد. طبق اخرین اطلاعات منتشر شده توسط بانک مرکزی روسیه، خرید طلای روسیه در جولای، ذخایر طلای این کشور را در کل به 2217.68 تن رساند که 0.42 درصد طی […]

به گزارش سیگنال به نقل از تسنیم،   ارقام رسمی نشان می دهد در حال حاضر طلا 19.6 درصد کل ذخایر ارزی روسیه را تشکیل می‌دهد. طبق اخرین اطلاعات منتشر شده توسط بانک مرکزی روسیه، خرید طلای روسیه در جولای، ذخایر طلای این کشور را در کل به 2217.68 تن رساند که 0.42 درصد طی یک ماه افزایش داشت. این مقدار از 18 تن طلایی که روسیه در ژوین خرید کمتر است ولی نشان می دهد روسیه هنوز قصد دارد اقتصادش را از دلار دور کند و به خاطر تحریم های امریکا به خرید طلا ادامه دهد.  ولی از ژانویه تا ژوین، بانک مرکزی روسیه در کل 105.75  طلای پولی خرید. بیشترین خرید طلای روسیه در فوریه  بیش از  31 تن بود. سهم روسیه از طلا در ذخایر بین الملل از 2007 به طور مداوم رشد داشته و از 19.35 درصد ماه ژوین تا 19.61 درصد افزایش یافته است.طبق اطلاعات شورای جهانی طلا، سال گذشته روسیه حدود 275 تن طلا خرید که بیشترین طلای خریداری شده طی یک سال بود. روسیه به زودی تبدیل به چهارمین دارنده ذخایر ارزی جهان می شود و جای عربستان را می گیرد. سه کشور برتر دارنده بزرگترین ذخایر ارز خارجی چین، ژاپن و سوییس هستند.ذخایر طلای روسیه از 100 میلیارد دلار گذشتروسیه در ثروت اندوزی از عربستان سعودی پیشی می‌گیرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای طلا و سکه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها