روسیه با نامشروع خواندن تحریم بانک مرکزی ایران از تداوم همکاری با تهران خبر داد

روسیه با نامشروع خواندن تحریم بانک مرکزی ایران از تداوم همکاری با تهران خبر داد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از ایرنا، وی در گفت وگو با خبرگزاری ریانووستی افزود: از نظر ما تحریم بانک مرکزی ایران اقدامی نامشروع است و چنین اقداماتی بر همکاری مسکو و تهران تأثیر نمی‌گذارد. کابولوف اظهار داشت: “این اقدامی آمریکا تاثیری روی رویکردهای روسیه در قبال ایران نخواهد گذاشت و همانطور که دو […]

به گزارش سیگنال به نقل از ایرنا، وی در گفت وگو با خبرگزاری ریانووستی افزود: از نظر ما تحریم بانک مرکزی ایران اقدامی نامشروع است و چنین اقداماتی بر همکاری مسکو و تهران تأثیر نمی‌گذارد.

کابولوف اظهار داشت: “این اقدامی آمریکا تاثیری روی رویکردهای روسیه در قبال ایران نخواهد گذاشت و همانطور که دو کشور برنامه ریزی کرده اند همکاری های روسیه با ایران در بخش بانکی ادامه خواهد یافت.

ساعاتی پیش دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ادامه تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران، بانک مرکزی را در فهرست تحریم قرار داد و گفت: این یکی از عظیم ترین و برجسته ترین تحریم ها علیه ایران است.

وی دو روز پیش و در حالی که می خواست ناکارآمدی تسلیحات صدها میلیارد دلاری آمریکا را بپوشاند که نتوانسته بودند از خسارت عظیم منابع مالی رژیم سعودی که برای تامین تجهیزات و تسلیحات نظامی در بمباران مردم بی گناه یمن استفاده می شد، جلوگیری کنند، مدعی شد تحریم های شدیدی علیه ایران اعمال خواهد کرد.

جنبش انصار الله یمن، شنبه گذشته در واکنش به محاصره این کشور و ادامه حملات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن، پالایشگاه‌های “بقیق” و “خریص” در شرق عربستان را هدف حملات پهپادی قرار داد.
با حمله به این تاسیسات نفتی ۵۰ درصد از تولید و صادرات نفت عربستان به طور موقت مختل شد.
نیروهای انصارالله روز دوشنبه عربستان و امارات متحده عربی را به حملات بیشتر در صورت عدم توقف جنگ تهدید کردند.
ترامپ پس از این حمله بدون هرگونه مدرک ایران را متهم به حمله پهپادها به مراکز آرامکو در عربستان سعودی کرد.

برچسب‌ها