روبل روسیه به عنوان اولین ارز فیات به صرافی بایننس اضافه می‌شود

روبل روسیه به عنوان اولین ارز فیات به صرافی بایننس اضافه می‌شود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد اولین جفت مبادلاتی ارز دیجیتال به فیات خود را ایجاد کند. به گزارش «کوین‌دسک»، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، در کنفرانس «نوآوری‌های باز» (Open Innovations) که در […]

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال از نظر حجم معاملات، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد اولین جفت مبادلاتی ارز دیجیتال به فیات خود را ایجاد کند.

به گزارش «کوین‌دسک»، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، در کنفرانس «نوآوری‌های باز» (Open Innovations) که در مسکو برگزار شد، تایید کرد که اولین ارز رایجی که قابلیت تبادل با ارزهای دیجیتال در بایننس را پیدا خواهد کرد، روبل روسیه است. او روز گذشته (29 مهر) در این کنفرانس گفت:

پشتیبانی از تبادل ارزهای رایج را به زودی اضافه خواهیم کرد. در عرض دو هفته یا کمی بیشتر، پشتیبانی از تبادل مستقیم با روبل را در دسترس کاربران قرار خواهیم داد.

تاکنون خدمات اصلی بایننس حول ارزهای دیجیتال و تبادلات آن‌ها با ارزهای دیجیتال دیگر می‌چرخید. این در حالی است که بایننس درگاه‌های محلی که امکان مبادله با ارز فیات در آن‌ها وجود دارد را در اوگاندا، سنگاپور و جرسی راه‌اندازی کرده بود. به تازگی نیز شاهد آغاز برنامه‌های بایننس در خصوص نسخه مخصوص ایالات‌ متحده این صرافی بودیم.

بایننس ماه سپتامبر (شهریور) اعلام کرد که پرداخت‌ با ارزهای فیات را برای معاملات عمده، ماه جاری وارد مبادلات فرابورس نیز خواهد کرد. این در حالی است که روز گذشته، ژائو اعلام کرد که این قابلیت پذیرای ارزهای رایج دیگری نیز خواهد بود.

در بخش دیگری از صحبت‌های روز دوشنبه، ژائو از توکن جدیدی رونمایی کرد که ارزش آن وابسته به بیت کوین کش (BCH) است و در صرافی غیرمتمرکز بایننس (Binance DEX) افزوده خواهد شد. به گفته بایننس توکن BCH-1FD امکانات بیشتری را در اختیار کاربران صرافی غیرمتمرکزش قرار خواهد داد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.