رمپنا کم ریسک و جذاب

رمپنا کم ریسک و جذاب
خلاصه اخبار

از منظر تکنیکال نماد فوق در قالب یک حرکت ABC و در انتهای حرکت اصلاحی B در حال نوسان بوده و انتظار میرود در صورت خروج از ضلع فوقانی مثلث ترسیمی با افزایش تقاضا روبرو گشته و موفق به عبور از محدوده ۵۷۰ الی ۶۶۷ در کوتاه مدت گردد.

به گزارش سیگنال به نقل از بورس امروز، بابک افشار کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار بورس امروزعنوان کرد: فعالیت در بازار سرمایه نیازمند الزامات متعددی است . تحلیل ، ورود و خروج بدور از هیجان، بررسی میزان قدرت نقد شوندگی ، نگاه بلند مدت ،صبر و صبر و صبر…

وی افزود: متاسفانه آخرین گزینه و مهمترین گزینه کمتر در بین فعالین دیده می شود و عموما به دنبال معامله ( با توجیه نوسانگیری ) همراه با اخبار هستند. در روند های صعودی و رو به رشد در صورتیکه به دنبال نوسانگیری باشیم ، احتمال اینکه مجبور به خرید با قیمت بالاتری از قیمت فروش خود باشیم به مراتب بیشتر خواهد بود.

کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: در مقابل در روند های اصلاحی ، رعایت حد ضرر آمیخته با صبر با توجه به میزان ریسک به ریوارد توصیه می گردد.از نمادهایی که در بلند مدت روند میانمدت و بلند مدت روندی صعودی خواهد داشت و در انتهای روند اصلاحی خود به سر می برد میتوان به رمپنا اشاره نمود.

وی در ادامه اضافه کرد: از منظر تکنیکال نماد فوق در قالب یک حرکت ABC و در انتهای حرکت اصلاحی B در حال نوسان بوده و انتظار میرود در صورت خروج از ضلع فوقانی مثلث ترسیمی با افزایش تقاضا روبرو گشته و موفق به عبور از محدوده ۵۷۰ الی ۶۶۷ در کوتاه مدت گردد.

افشار در انتها اشاره کرد: محدوده ۱۱۰۰ الی ۱۱۵۰ و ۱۶۵۰ الی ۲۲۰۰ به ترتیب به عنوان هدف اول و دوم این نماد پیش بینی می گردد.از طرفی در تایم فریم روزانه گارد اوسیلاتور rsi در منطقه اشباع فروش و در انتهای حرکت اصلاحی ذکر شده در کنار حجم خرید و حمایت حقوقی در ماه‌های اخیر تا به امروز ، از نکات مثبت در نماد رمپنا به شمار می رود.این در حالیست که رمپنا افزایش سرمایه از محل سود انباشته به میزان پنجاه درصد را در برنامه دارد.

برچسب‌ها