“رمپنا” سود خالص ۹۹ میلیاردی می‌سازد

“رمپنا” سود خالص ۹۹ میلیاردی می‌سازد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، گروه مپنا در مهر ماه درآمد ۲۳۹ میلیارد تومانی شناسایی کرده است که نسبت به شهریور ماه افزایش یافته است.  گروه مپنا در مهر ماه از محل فروش تجهیزات، کالا و خدمات برق و طرح‌های سیگل ترکیبی و طرح‌های گازی درآمد ۲۳۹ میلیارد تومانی شناسایی کرده […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، گروه مپنا در مهر ماه درآمد ۲۳۹ میلیارد تومانی شناسایی کرده است که نسبت به شهریور ماه افزایش یافته است.

 گروه مپنا در مهر ماه از محل فروش تجهیزات، کالا و خدمات برق و طرح‌های سیگل ترکیبی و طرح‌های گازی درآمد ۲۳۹ میلیارد تومانی شناسایی کرده است.

درآمد شش ماهه رمپنا ۶۴ میلیارد بالاتر رفت

همچنین گروه مپنا از ابتدای سال مالی تا پایان مهر ۹۸ درآمد تجمیعی یک هزار و ۱۵۹ میلیارد تومانی ساخته است. این در حالی است که گروه مپنا در مدت مشابه سال قبل درآمد یک هزار و ۹۵ میلیاردی را رقم زده است. به این ترتیب درآمد ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶۴ میلیارد تومانی داشته است.

افزایش ۱۳۷ میلیاردی درآمد رمپنا در مهر ماه

رمپنا در مهر ماه درآمد ۲۳۹ میلیارد تومانی شناسایی کرد این در حالی است که در شهریور ماه ۱۰۲ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است به این ترتیب در مهر ماه ۱۳۷ میلیارد تومان بالاتر از شهریور ماه درآمد شناسایی نموده است و روند نزولی درآمد رمپنا که بعد از تیر ماه آغاز شده است به پایان رسیده است.

رمپنا در انتظار ساخت سود ۳۶ ریالی برای هر سهم

رمپنا در دوره سه ماهه منتهی به تیر ۹۸ سود خالص ۵۴٫۷ میلیارد تومانی ساخته است و برای هر سهم سود ۲۰ ریالی شناسایی نموده است. به این ترتیب حاشیه سود خالص رمپنا در دوره سه ماهه منتهی به تیر ۹۸ نزدیک به ۹% است. با توجه به ساخت درآمد ۱۱۱۴ میلیارد تومانی در دوره شش ماهه منتهی به مهر ۹۸ و در نظر گرفتن حاشیه سود ۹ درصدی می‌توان انتظار داشت رمپنا برای نیم سال اول سال مالی منتهی به ۳۱ فروردین ۹۹ سود خالص ۹۸٫۸ میلیارد تومانی شناسایی نماید.

با توجه به تعداد سهام ۲۷ میلیاردی رمپنا و سود خالص ۹۸٫۸ میلیارد تومانی شرکت می‌توان انتظار داشت رمپنا برای هر سهم سود ۳۶٫۶ ریالی شناسایی نماید. بنابراین می‌توان انتظار داشت سود هر سهم رمپنا نسبت به دوره سه ماهه منتهی به تیر ۹۸ مبلغ ۱۶ ریال افزایش یابد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها