رمزارز پایدار بایننس به لیست گزینه‌های پرداخت در بیت‌تورنت اضافه شد

رمزارز پایدار بایننس به لیست گزینه‌های پرداخت در بیت‌تورنت اضافه شد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

BUSD به بیت‌تورنت افزوده شد

سرویس اشتراک‌گذاری فایل بیت‌تورنت(BitTorrent) که تحت مدیریت توسعه‌دهندگان ترون(Tron) فعالیت می‌کند، اخیراً رمزارز پایدار بایننس(BUSD) را به عنوان یکی از روش‌های پرداختی خود پذیرفته است.

طبق بیانیه‌ای که به طور رسمی در تاریخ ۹ام ژوئن منتشر شده است، کاربران پلت‌فرم اشتراک‌گذاری بیت‌تورنت اکنون قادراند با استفاده از توکن‌های بومی بایننس(BNB) و رمزارز پایدار این شرکت اقدام به خرید سرویس‌ها و خدمات بیت‌تورنت یا یو‌تورنت(UTorrent) نمایند.

بیت‌تورنت

با اضافه شدن این روش پرداخت جدید، اکنون شش گزینه‌ی پرداخت رمزارزی بر روی پلت‌فرم بیت‌تورنت وجود دارد. رمزارز پایدار بایننس به لیست رمزارزهای دیگری از جمله بیت کوین، توکن ابزاری بیت‌تورنت(BTT)، توکن اوکی‌اکس(OCB)، ترون(TRX) و توکن بایننس(BNB) افزوده شده و به عنوان یکی از گزینه‌های رمزارزی قابل پشتیبانی معرفی می‌شود.

علاوه بر اضافه شدن رمزارز پایدار بایننس، دو پلت‌فرم بیت‌تورنت و یو‌تورنت همچنین توکن‌های بایننس مبتنی بر پروتکل ERc-20 را هم جایگزین توکن‌ها اصلی کرده‌اند، زیرا به گفته‌ی مقامات این پلت‌فرم اشتراک‌گذاری فایل توکن‌های ERC-20 گزینه‌های پرداخت سریع‌تر بوده و نقدینگی بیشتری نسبت به BEP2 دارند. طبق آنچه در اعلامیه فوق آمده است، همکاری بایننس و وب‌سایت کوین‌پیمنتس(CoinPayments) که در ماه می ۲۰۲۰ به طور رسمی اعلام شد، باعث امکان‌پذیر شدن این رویداد شده است.

در بخش‌هایی از بیانیه‌ی پلت‌فرم بیت‌تورنت اعلام شده که تمام خرید‌های مربوط به خدمات بیت‌تورنت پرو که با استفاده از گزینه‌های رمزارزی صورت بگیرد، شامل ۲۵ درصد تخفیف خواهد شد.

اولین رمزارز پایدار

به نظر می‌رسد که رمزارز پایدار بایننس در واقع اولین رمزارز پذیرفته شده توسط بیت‌تورنت به عنوان گزینه‌ی پرداخت است. ساموئل لیم(Samuel Lim) مدیر ارشد انطباق‌پذیری شرکت بایننس در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار نموده که توکن BUSD توسط وزارت خدمات مالی نیویورک(NYDFS) مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته و قانون اعلام شده است. به گفته‌ی وی:

ما در راستای اضافه شدن BUSD در گزینه‌های پرداخت بیت‌تور‌نت، با این پلت‌فرم همکاری نزدیک برقرار کردیم و وزارت خدمات مالی نیویورک هم این رمزارز پایدار را هم قانونی اعلام کرد. اکنون رمزارز پایدار BUSD به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مورد استفاده جهت خرید نسخه‌های حرفه‌ای سرویس بیت‌تورنت به شمار می‌آید. این رمزارز دارای یک ارزش بدون نوسان و پایدار بوده و جهت انتقال ثروت از سراسر جهان توسعه یافته است. در آینده‌ی نزدیک رمزارزهایی همچون BUSD به عنوان مناسب‌ترین روش پرداخت هزینه‌ی خدمات نزد مردم محبوب خواهند شد. Samuel Lim

نظر شما در رابطه با همکاری بایننس و پلت‌فرم بیت‌تور‌نت که تحت مدیریت توسعه‌دهندگان ترون فعالیت دارد، چیست؟ آیا پذیرش رمزارز بایننس توسط بیت‌تورنت در نهایت باعث شکل‌گیری روابط نزدیک بین ترون و بایننس خواهد شد؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.