رشد 40 درصدی نرخ هش بیت کوین در سال 2019

رشد 40 درصدی نرخ هش بیت کوین در سال 2019
خلاصه اخبار

بدلیل افزایش قیمت بیت کوین در هفته های گذشته و رشد چهل درصدی نرخ هش آن، این ارز دیجیتال شاهد موج جدیدی در روند قیمت خود بود.

در زمان انتشار این خبر، داده های برگرفته شده از سایت Blockchain.com  نشان دهنده این هستند که نرخ هش بیت کوین تقریبا به 48,003,251 رسیده است، با این وجود این مقدار در ماه می تا 58 هزار هم رسید. نرخ هش جدید نشان دهنده رشد 40 درصدی این نرخ از ابتدای سال 2019 و فاصله تقریبا 6 درصدی آن با رکورد قبلی خود است.

این وب سایت توضیح داد، نرخ هش در واقع ” تعداد تخمینی ترا هش ها در هر ثانیه (ترلیون هش در ثانیه) توسط شبکه بیت کوین است.”

رشد 40 درصدی نرخ هش بیت کوین در سال 2019

براساس نمودار برگرفته شده از سایت Blockchain.com نرخ هش بیت کوین پس از کاهش به مقدار 31,998,005 در 2 دسامبر سال 2018 به نقطه اوج خود یعنی مقدار 60,089,527 در 24 سپتامبر همان سال رسیده بوده است.

براساس مقاله ای منتشر شده در سال 2019، نرخ هش رابطه مستقیم با تعداد استخراج کنندگان دارد، بطوری که تعداد زیادی از استخراج کنندگان می توانند باعث ایجاد نرخ هش بیشتری بشوند.همچنین نرخ هش کاهشی، نشان دهنده این است که سود آوری کمتری در استخراج وجود دارد و استخراج کنندگان دست از استخراج برداشته اند یا به استخراج کوین دیگری مشغول هستند. براساس سطح بالای نرخ هش در حال حاضر می شود نتیجه گرفت علاقه به استخراج بیت کوین در حال حاضر رو به افزایش است.

همبستگی بین قیمت بیت کوین و نرخ هش آن

قیمت بیت کوین نیز داری همبستگی با نرخ هش ، و در نتیجه علاقه به استخراج است. پس از سقوط قیمت از محدوده 6000 دلار،با توجه به نرخ هش پایین در دسامبر سال 2018 به نظر می رسد که استخراج کنندگان در این زمان در حال ترک شبکه بوده اند، و همچنین سیر صعودی نرخ هش بیت کوین و سیرصعودی قیمت آن در بیشتر اوقات سال 2018  نیز می تواند تایید کننده صحت نظریه مذکور باشد.

رشد 40 درصدی نرخ هش بیت کوین در سال 2019

کریس دروس یکی از طرف قراردادهای اصلی در ویدئویی منتشر شده در سایت یوتیوب اعلام نمود، در واقع نرخ هش نشان دهنده سلامت و علاقه شبکه است، او با اشاره به افرادی که در امر استخراج سرمایه گذاری می کنند اذعان نمود: “در برخی از سطوح، این نرخ نشان دهنده این است که شور و اشتیاق سرمایه گذاری افراد روی کدام قسمت از شبکه بیشتر است.”

منبع: cryptopotato.com

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.