رشد 369درصدی سود خالص شیران

رشد 369درصدی سود خالص شیران
خلاصه اخبار

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران از احتمال واگذاری شرکت بازرگانی وخدمات بندری ایران تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، براساس این گزارش (EPS) پیش‌بینی سود هر سهم تلفیقی شرکت ۳۶۹درصد نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل رشد داشته است. در این گزارش آمده است این شرکت در دوره مالی منتهی به ۳۱ خردادماه ۱۳۹۸ موفق به تحقق سود هر سهم یک هزار و ۱۶۹‌ریال شده است. این در حالی است که این رقم در دوره میانی منتهی به ۳۱ خردادماه ۱۳۹۷به میزان ۲۴۹ریال بوده است. سود خالص شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در ۳۱ خرداد ۱۳۹۸با ۳۷۰ درصد رشد روبه‌رو بوده است. سود خالص این شرکت در دوره یاد شده ۵هزار و ۴۰۹ میلیارد و۲۲۳میلیون ریال بوده که در دوره میانی منتهی به ۳۱ خردادماه ۱۳۹۷ یک هزار و۱۵۱ میلیارد و۱۹۰میلیون ریال بوده است. سود خالص شرکت بازرگانی وخدمات بندری ایران که زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران است با تحقق ۵۱۲ میلیارد و۶۴۸ میلیون ریال، رشد ۱۹۴ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل ثبت کرده است. ضمنا سهام شرکت شیران متعلق به بانک صنعت‌ومعدن است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها