رشد ۸۰٪ دوج کوین؛ DOGE دهمین ارز برتر بازار

رشد ۸۰٪ دوج کوین؛ DOGE دهمین ارز برتر بازار

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

دوج کوین (DOGE) که به عنوان یک ارز بامزه و بیشتر مانند یک میم (meme) به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شد، در میان رالی صعودی این بازار عملکردی خارق‌العاده از خود به جای گذاشت.

در زمان نگارش این خبر قیمت ارز دیجیتال DOGE برابر 0.13 دلار است که در 24 ساعت گذشته بیش از 70٪ رشد داشته است.

بر اساس اطلاعات Coinmarketcap رالی صعودی دوج کوین باعث شده است تا این ارز دیجیتال در رتبه دهم ارزهای برتر بر اساس ارزش بازار قرار بگیرد.

رشد شدید قیمت دوج کوین بیانگر اتمسفر به شدت صعودی در بازار وسیع‌تر ارزهای دیجیتال است. در حال حاضر قرار است سهام شرکت صرافی Coinbase در بورس نزدک لیست شود. علاوه بر آن افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم و ثبت بالاترین قیمت‌های ممکن در طول تاریخ آنها سبب شده است تا بازار رمزارزها همچنان پر تب و تاب باقی بماند.

بررسی تاریخچه پر از پامپ و دامپ دوج کوین

با این حال روند پارابولیک قیمت دوج کوین منعکس کننده مهر تایید چهره‌های مشهوری مانند ایلان ماسک و اسنوپ داگ بر این کوین است. نقش ایلان ماسک در شناخته شدن کوین DOGE به قدری بالا بود که در ماه فوریه شایعه‌ای مبنی بر انجام تحقیقات و بازرسی توسط سازمان نظارت بر اوراق بهادار آمریکا در مورد تاثیر او بر رشد و دستکاری قیمت این کوین صورت گرفته بود.

دوج کوین از تمام اسباب رسانه، ورزش و جهان سرگرمی طرفداران زیادی جمع کرده است. امروز 14 آپریل (25 فروردین) مارک کوبان در توییتی اعلام کرد که فروشگاه Dallas Maverick در یک ماه گذشته شاهد افزایش 550٪ تراکنش‌های دوج کوین بوده است. او در اوایل ماه مارس اعلام کرد که این فروشگاه به بزرگ‌ترین تاجر DOGEcoin تبدیل شده است.

بر اساس تحقیقات موسسه Messari، گروه طرفداران دوج کوین در شبکه اجتماعی رددیت با آدرس r/Dogecoin سومین گروه فعال در این شبکه اجتماعی در زمینه ارزهای دیجیتال است. رتبه اول و دوم ب ترتیب به گروه‌های Cryptocurrency و Bitcoin تعلق دارد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.