رشد ۲۰.۴هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی “سفارس”

رشد ۲۰.۴هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی “سفارس”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان فارس و خوزستان در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرد که پرتفوی بورسی شرکت با رشد ۲۰هزار و ۴۷۵میلیارد ریالی همراه شده است.   شرکت سیمان فارس و خوزستان در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ سود هرسهم را ۳۶ریال اعلام کرد که در […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان فارس و خوزستان در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرد که پرتفوی بورسی شرکت با رشد ۲۰هزار و ۴۷۵میلیارد ریالی همراه شده است. 

 شرکت سیمان فارس و خوزستان در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۰آبان۱۳۹۸ سود هرسهم را ۳۶ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۶۲۰درصدی مواجه شده است.

این شرکت، سود عملیاتی دوره مورد گزارش را ۲۰۳میلیارد و ۹۱۵میلیون ریال، سود خالص را ۲۰۳میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۴هزار و ۱۴۰میلیارد ریال اعلام کرده است.

“سفارس” در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، از افزایش ۲۰هزار و ۴۷۵میلیارد و ۴۸۵میلیون ریالی خبر داد. در این صورت وضعیت، بهای تمام شده پرتفوی با افزایش ۴۷۲میلیارد ریالی مبلغ ۵هزار و ۳۰میلیارد ریال اعلام شده است. همچنین ارزش بازار آن با افزایش ۸هزار و ۵۲۹میلیارد ریالی به مبلغ ۲۵هزار و ۵۰۶میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت در دوره ۶ماهه سهام بورسی خریداری شده را مبلغ ۵۰۴میلیارد و ۷۳۹میلیون ریال اعلام کرد. علاوه بر این سهام واگذار شده “سفارس” نیز ۲۸۰میلیارد و ۹۲۲میلیون ریال اعلام شد که سود این واگذاری ها به ۲۴۹میلیارد و ۶۸میلیون ریال رسید.

اهداف تشریح شده “سفارس” در این گزارش مربوط به خروج از شرکت های کم بازده و زیانده است. چراکه این شرکت در نظر دارد با برنامه ریزی های انجام شده به تدریج نسبت به اجرایی شده آن اقدام کند و انتظار می رود در سنوات آتی وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری بلند مدت مطلوب تر شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها