رشد ۱۷.۶هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «خبهمن»

رشد ۱۷.۶هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «خبهمن»
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، گروه بهمن در صورت‌های مالی ۶ماهه اعلام کرد که پرتفوی بورسی شرکت ۱۷هزار و ۶۴۰میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال افزایش یافته است.  گروه بهمن در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه اعلام کرد که برای هرسهم در این دوره توانسته ۱۰۵ریال سود محقق سازد که در […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، گروه بهمن در صورت‌های مالی ۶ماهه اعلام کرد که پرتفوی بورسی شرکت ۱۷هزار و ۶۴۰میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال افزایش یافته است. 

گروه بهمن در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه اعلام کرد که برای هرسهم در این دوره توانسته ۱۰۵ریال سود محقق سازد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۰۸درصد افزایش داشته است.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را یک هزار و ۴۳میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و ۴۶میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲هزار و ۱۸۸میلیارد ریال اعلام کرده است.

این شرکت در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های بورسی اعلام کرد در دوره ۶ماهه با بازدهی ۱۷هزار و ۶۴۰میلیارد و ۳۴۴میلیون ریالی همراه شده است. همچنین در این صورت وضعیت بهای تمام شده با افزایش ۹۴میلیارد و ۵۴۴میلیون ریالی به ۵هزار و ۶۲۳میلیارد ریال رسیده و بهای تمام شده آن با افزایش ۱۲هزار و ۸۱۹میلیارد ریالی به مبلغ ۲۳هزار و ۲۶۳میلیارد ریال بالغ شده است.

«خبهمن» کل مبلغ بهای تمام شده سهام بورسی خریداری شده را ۳۰۷میلیارد و ۲۴۱میلیون ریال اعلام کرد. همچنین سهام واگذار شده طی دوره مالی مورد گزارش ۹۶۶میلیارد و ۷۵۵میلیون ریال رقم خورد که سود این واگذاری به مبلغ ۷۵۴میلیاردو ۵۸میلیون ریال رسید.

این شرکت در تشریح اهداف خود اعلام کرده که قصد دارد سودآوری نقدی و بازده سرمایه گذاری ها شرکت را افزایش دهد و همچنین سودآوری خود را به ثبات برساند. علاوه بر این تجزیه و تحلیل و رصد بازار سرمایه و سایر بازارهای موازی را در این جهت به حداکثر رساندن ثروت سهامداران و ذینفعان را در دستور کار خود قرار داد.

«خبهمن» در نظر دارد تمرکز فعالیت ها و ایجاد هم افزایی با شرکتهای تابعه گروه بهمن را افزایش دهد تا بتواند به شرکت به هلدینگ چندرشته ای برای سرمایه گذاری بلندمدت تبدیل شود.

این شرکت باتوجه به درج نام خود در لیست شرکت های تحریم شده توسط خزانه داری آمریکا، انجام پروژه های توسعه محصولات گروه در حوزه تولیدات خودرویی با وقفه هایی ازطرف شرکای خارجی گروه مواجه شده که بر برنامه زمان بندی اعلام شده بابت پیشرفت پروژه ها تاثیر گذاشته است. کلیه امکانات شرکت در جهت حل مشکلات مزبور، بسیج شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها