رشد ۱۵.۴هزار میلیاردی پرتفوی بورسی «ونیکی»

رشد ۱۵.۴هزار میلیاردی پرتفوی بورسی «ونیکی»
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه از افزایش ۱۵هزار و ۴۰۵میلیارد و ۲۲میلیون ریالی پرتفوی بورسی خبر داد. شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به ۳۱مرداد۱۳۹۸ از افزایش ۱۵هزار و ۴۰۵میلیارد و ۲۲میلیون ریالی پرتفوی بورسی […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه از افزایش ۱۵هزار و ۴۰۵میلیارد و ۲۲میلیون ریالی پرتفوی بورسی خبر داد.
 شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در صورت وضعیت پرتفوی یک ماهه منتهی به ۳۱مرداد۱۳۹۸ از افزایش ۱۵هزار و ۴۰۵میلیارد و ۲۲میلیون ریالی پرتفوی بورسی خبر داد.
این شرکت اعلام کرده است که بهای تمام شده را با افزایش یک هزار و ۶۹۴میلیارد ریالی به ۱۹هزار و ۴۸۵میلیارد ریال رسید. همچنین ارزش بازار با افزایش ۷هزار و ۹۴۹میلیارد ریالی به ۷۰هزار و ۸۹۰میلیارد ریال رسیده است.
«ونیکی» در این گزارش کل مبلغ سهام واگذار شده را یک هزار و ۴۶میلیارد و ۸۵۶میلیون ریال اعلام کرد که سود این واگذاری را ۳۶۷میلیارد و ۱۸۶میلیون ریال منتشر کرد.
از سوی دیگر سهام بورسی خریداری شده این شرکت در دوره مورد گزارش به ۲هزار و ۳۷۲میلیارد و ۸۵۶میلیون ریال رسید.
در گزارش یک ماهه این شرکت درآمد حاصل از سود سهام مجمع برگزار شده شرکت ها برای هر سهم ۲۹۷ریال اعلام شده است. همچنین درآمد سود سهام محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان ماه گذشته ۳میلیون و ۱۶۴هزار و ۶۹ریال اعلام شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها