رشد ۱۴۶ درصدی در درآمد “مارون”

رشد ۱۴۶ درصدی در درآمد “مارون”
خلاصه اخبار

شرکت پتروشیمی مارون در دوره دو ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، معادل ۱۸ هزار و ۹۲۷ میلیارد و ۳۷۸ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش رشد ۱۴۶ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت پتروشیمی مارون با سرمایه ۸ هزار میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ماه سال جاری را منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی مارون در دوره یک ماهه منتهی به پایان اردیبهشت ماه سال جاری، معادل ۱۰ هزار و ۱۱ میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره “C۲+” با تولید ۱۵۷ هزار و ۳۸۷ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت پتروشیمی مارون قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، “اتیلن” با فروش ۴۷ هزار و ۶۷ تن در صدر فروش های اردیبهشت ماه “مارون” قرار گرفت.

شرکت پتروشیمی مارون از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، معادل ۱۸ هزار و ۹۲۷ میلیارد و ۳۷۸ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش از رشد ۱۴۶ درصدی برخوردار بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها