رشد ۱۲ درصدی قیمت توکن دی‌وای‌دی‌ایکس

رشد ۱۲ درصدی قیمت توکن دی‌وای‌دی‌ایکس

بر اساس پستی که صرافی دی‌وای‌دی‌ایکس (DYDX) در وبلاگ خود منتشر کرده،  این پلتفرم اخیراً توانسته است شبکه آزمایشی خصوصی خود را با مؤفقیت راه‌اندازی کند و به سومین مرحله از پنج مرحله موردنظر خود دست یابد. این مرحله در ۲۸ مارس (۸ فروردین) انجام می‌شود و احتمالاً بین ۲ تا ۳ هفته طول می‌کشد. در مرحله سوم قرار است انواع سفارشات پیشرفته، نرخ‌های تأمین سرمایه متغیر و مستندات اعتبارسنجی‌ها بهبود یابد.

دی‌وای‌دی‌ایکس قصد دارد تا پایان ژوئیه سال جاری (تیر) یک شبکه آزمایشی کاملاً عمومی راه‌اندازی کند و تعداد اعتبارسنج‌های خود را افزایش دهد. این صرافی پیش‌بینی کرده است که تا سپتامبر (شهریور)  به کازماس منتقل می‌شود. آنتونیو جولیانو (Antonio Juliano)، بنیان‌گذار و مدیرعامل دی‌وای‌دی‌ایکس، اعلام کرده که هدف نهایی او کامل تمرکززدایی کامل است.

شبکه اصلی کازماس نیز به حذف نهادهای متمرکزی که در حال حاضر در این صرافی فعال هستند، کمک خواهد کرد. این هدف می‌تواند در شرایط نظارتی فعلی ایالات متحده سودمند باشد؛ چراکه به نظر می‌رسد مقامات این کشور می‌خواهند همچنان به سرکوب ارزهای دیجیتال ادامه دهند. جولیانو در این باره گفته است:

  • من فکر می‌کنم هدف نهایی همه پلتفرم‌های موجود در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) باید تمرکززدایی کامل باشد. حد وسط واقعاً کارایی لازم را ندارد.

خبر راه‌اندازی قریب‌الوقوع شبکه آزمایشی دی‌وای‌دی‌ایکس، قیمت توکن بومی آن را هم افزایش داده است. این ارز دیجیتال در یک روز گذشته بیش از ۵ درصد رشد کرده و به محدوده ۲.۴۵ دلار رسیده است.

منبع: Ethereumworldnews

برچسب‌ها