رشد چشمگیر سودسازی «دتولید»

رشد چشمگیر سودسازی «دتولید»
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت داروسازی تولید دارو در ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ اعلام کرد که سود هرسهم این شرکت از ۶۴ریال سه ماهه به ۲۵۳ریال در ۶ماه رسیده است. شرکت داروسازی تولید دارو در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۲۵۳ریال اعلام کرد. این […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت داروسازی تولید دارو در ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ اعلام کرد که سود هرسهم این شرکت از ۶۴ریال سه ماهه به ۲۵۳ریال در ۶ماه رسیده است. شرکت داروسازی تولید دارو در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۲۵۳ریال اعلام کرد. این مبلغ در حالی اعلام شد که این شرکت در گزارش ۳ماهه سود هرسهم محقق شده را ۶۴ریال اعلام کرده بود.

این شرکت سود عملیاتی را در دوره ۶ماهه مبلغ ۲۷۱میلیارد ریال، سود خالص را مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال و سود انباشته را ۱۰۸میلیارد ریال اعلام کرد.

«دتولید» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود اعلام کرد که تامین مواد اولیه مورد نیاز جهت تحقق اهداف پیش بینی شده و فروش محصولات است و برآورد شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه در دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ اعلام شده که براساس آن نرخ فروش محصولات براساس سیاستهای سازمان غذا و دارو تعیین می شود. علاوه بر این مواد موثر براساس نرخ ارز دولتی و سایر مواد جانبی و بسته بندی از بازار داخلی تامین می شود و در صورت افزایش نرخ ارز دولتی مواد موثره با افزایش قیمت همراه خواهد شد در ضمن با توجه به اینکه مواد جانبی و بسته بندی از منابع داخلی خرید خواهد شد و پیش بینی می شود با افزایش قابل ملاحظه ای همراه باشد.

این شرکت پیش بینی کرد که بهای مواد مصرفی نسبت به نیمه اول سال با رشدی در حدود ۲۰ درصد همراه شود و مانده تسهیلات دریافتی بلند مدت و کوتاه مدت در پایان دوره بالغ بر ۶۸۲ میلیارد ریال است که آن صرف سرمایه در گردش شده است.

«دتولید» در برآوردی که داشت اعلام کرد حجم تسهیلات مالی اعم از بلند مدت و کوتاه مدت تا پایان سال همچنان در سطح ۷۷۰ میلیارد ریال باقی بماند و حجم هزینه های مالی برای سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۱۶۷ میلیارد است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها