رشد ٣٧ درصدی بیمه نوین در سه ماهه نخست سال جاری

رشد ٣٧ درصدی بیمه نوین در سه ماهه نخست سال جاری
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، شرکت بیمه نوین در سه ماهه نخست سال‌جاری از رشد ٣٧ درصدی در پرتفوی و تعداد بیمه‌‌نامه‌های صادره نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار شد. به گزارش روابط‌عمومی بیمه نوین، محمدرضا تمجیدی معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی این شرکت با اعلام خبر فوق […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، شرکت بیمه نوین در سه ماهه نخست سال‌جاری از رشد ٣٧ درصدی در پرتفوی و تعداد بیمه‌‌نامه‌های صادره نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار شد. به گزارش روابط‌عمومی بیمه نوین، محمدرضا تمجیدی معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی این شرکت با اعلام خبر فوق گفت: بیمه نوین با به‌کارگیری رویکرد ارائه محصولات و طرح‌های بیمه‌ای متمایز، افزایش خدمات‌رسانی به مشتریان، ترکیب سبد پرتفویی متناسب و کنترل ریسک، موفق شد در سه ماهه نخست امسال رشد خوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشد. وی افزود: عملکرد سه ماهه این شرکت نشان‌دهنده آن است که رشد ۳۷ درصدی سه ماهه نخست، علاوه بر مبلغ پرتفوی شامل تعداد بیمه‌نامه‌‌های صادره نیز می‌‌شود و با به‌کارگیری راهکارهای کنترل مدیریت ریسک سرعت رشد خسارت کمتر از سرعت رشد صدور بیمه‌نامه بوده است. گزارش‌‌ها همچنین حاکی از آن است که در سه ماهه اول سال جاری ۲۳ درصد بودجه ابلاغی بیمه نوین تحقق یافته که باید با تلاش نیروی انسانی و شبکه فروش شرکت این روند تسریع شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها