رشد ١۴١ درصدی در درامد تجمعی “شیران”

رشد ١۴١ درصدی در درامد تجمعی “شیران”
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران با سرمایه ۴ هزار و ۶۲۹ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیر ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران در دوره یک ماهه یاد شده، معادل یک هزار و ۱۹۸ میلیارد […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران با سرمایه ۴ هزار و ۶۲۹ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیر ماه ۱۳۹۸ را منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران در دوره یک ماهه یاد شده، معادل یک هزار و ۱۹۸ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره “الکیل بنزن خطی (داخلی)” با تولید ۹ هزار و ۸۵۸ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول نیز با فروش ۵ هزار و ۳۷۴ تن در صدر فروش های تیر ماه “شیران” قرار گرفت.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران در ۷ ماه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، معادل ۱۰ هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش ۱۴۱ درصدی برخوردار بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها