رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با وجود شرایط دشوار اقتصادی طی دو سال اخیر در کشور، منابع بانک طی سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ به ترتیب به میزان ۸۲ و ۵۵ درصد رشد داشته است. به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با وجود شرایط دشوار اقتصادی طی دو سال اخیر در کشور، منابع بانک طی سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ به ترتیب به میزان ۸۲ و ۵۵ درصد رشد داشته است. به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری افزود: امسال قصد داریم به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از هموطنان وام قرض‌الحسنه پرداخت کنیم. وی تصریح کرد: بانک طی بیش از ۱۱ سال فعالیت موفق به جذب ۶ میلیون و ۷۳۶ هزار سپرده گذار شده است که بیش از ۳۲ درصد آن (۲ میلیون و ۱۶۲ هزار نفر) مربوط به دوسال اخیر بوده است. وی افزود: منابع بانک به‌طورمیانگین طی ۱۰ سال، ۳۰ درصد رشد سالانه داشته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها