رشد قیمت «فسلیر» ناشی از افزایش تقاضا

رشد قیمت «فسلیر» ناشی از افزایش تقاضا
خلاصه اخبار

شرکت سولیران از جمله شرکت‌هایی بود که در روز جاری در خصوص نوسان قیمت سهام بر روی سایت کدال به ارائه توضیحات پرداخت. این شرکت که با نماد «فسلیر» در بازار پایه ب فرابورس معامله می‌شود پس از آن ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد که قیمت سهام آن از ابتدای ماه جاری تا کنون نزدیک به ۷۰ درصد رشد کرده است.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سولیران از جمله شرکت‌هایی بود که در روز جاری در خصوص نوسان قیمت سهام بر روی سایت کدال به ارائه توضیحات پرداخت. این شرکت که با نماد «فسلیر» در بازار پایه ب فرابورس معامله می‌شود پس از آن ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد که قیمت سهام آن از ابتدای ماه جاری تا کنون نزدیک به ۷۰ درصد رشد کرده است.

این نماد که آخرین بار در قیمت هزار و ۷۳۸ تومان معامله شده است اعلام کرده که پیر و ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی با توجه به عدم دریافت سوالات تحلیلی در سامانه تدان توضیحات مد نظر خود را پیرو بازگشت به نامه واصله از شرکت فرابورس ایران مبنی بر لزوم رعایت ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران منتشر کرده است.

بر این اساس شرکت اعلام کرده که تا مقطع فعلی تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی با عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر با توجه به شرایط بازار صورت گرفته است بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

منبع: radiosaham.ir

برچسب‌ها