رشد درآمد «لبوتان» در پی افزایش نرخ فروش محصولات

رشد درآمد «لبوتان» در پی افزایش نرخ فروش محصولات
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، درآمد تجمیعی ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ لبوتان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۶ درصدی داشته که به طور عمده به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات رقم خورده است.  گروه صنعتی بوتان تولید کننده آبگرمن، شوفاژ، رادیاتور و رادیاتور حوله‌ای است. لبوتان در […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، درآمد تجمیعی ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ لبوتان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۶ درصدی داشته که به طور عمده به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات رقم خورده است.

 گروه صنعتی بوتان تولید کننده آبگرمن، شوفاژ، رادیاتور و رادیاتور حوله‌ای است. لبوتان در آبان ماه ۹۸ با فروش محصولات درآمد ۱۵۱ میلیارد تومانی ساخته است. همچنین درآمد تجمیعی لبوتان در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ به ۹۴۱ میلیارد تومان رسیده است.

قیمت هر دستگاه شوفاژ در آبان ماه ۲۰۰ هزار تومان بیشتر شد

درامد ابان ماه لبوتان نسبت به مهر ماه افزایش یافته است. لبوتان در مهر ماه درامد ۱۲۹ میلیاردی ساخته و در آبان ماه درآمد لبوتان به ۱۵۱ میلیارد تومان رسیده است. بنابراین درآمد ماهانه لبوتان افزایش۱۶ درصدی (معادل افزایش ۲۲ میلیاردی) داشته است.

افزایش درآمد ابان ماه به دلیل رشد نرخ فروش محصولات رقم خورده است. شوفاژ بیشترین وزن را در سبد فروش لبوتان دارد. نرخ فروش شوفاژ از ۳٫۴ میلیون تومان به ازای هر دستگاه در مهر ماه به ۳٫۶ میلیون تومان به ازای هر دستگاه در آبان ماه رسیده است. بنابراین مهمترین محصول لبوتان رشد ۲۰۰ هزار تومانی را به ازای هر دستگاه داشته است.

افزایش ۲۵۲ میلیاردی درآمد تجمیعی در پی افزایش نرخ و مقدار فروش محصولات

لبوتان در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ درآمد تجمیعی ۹۴۱ میلیارد تومانی ساخته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۶ درصدی (معادل افزایش ۲۵۲ میلیاردی) داشته است. افزایش درآمد تجمیعی به دلیل افزایش تعداد فروش و افزایش نرخ فروش محصولات روی داده است. شوفاژ و آبگرمن در سبد درآمدی لبوتان وزن بالایی دارند. میانگین نرخ فروش این دو محصول در دوره ۸ ماهه منتهی به آبان ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب رشد ۳۵ درصدی و ۳۸ درصدی داشته است.

پوشش ۶۳ درصدی فروش برآوردی برای شوفاژ و آبگرمکن

لبوتان برای سال مالی ۹۸ تعداد فروش ۸۸۰ هزار دستگاهی آبگرمن و شوفاژ را پیش بینی کرده است که با فروش ۵۵۷ هزار دستگاه از این محصولات در دوره ۸ ماهه توانسته است ۶۳% از مقدار برآوردی شوفاژ و آبگرمکن را پوشش داده است و همچنین برای سال مالی ۹۸ فروش ۴ میلیون رادیاتور را پیش بینی کرده است که با فروش ۱٫۶ میلیون پره رادیاتور، توانسته است ۴۰% از مقدار فروش براوردی برای رادیاتور را پوشش دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها