رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان در اختیار بانک سامان

رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان در اختیار بانک سامان
خلاصه اخبار

براساس ارزیابی‌‌های میدانی و کارشناسی به عمل‌آمده توسط استانداری تهران، بانک سامان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان شد. به گزارش روابط عمومی بانک سامان و براساس اعلام استانداری تهران، بانک سامان توانست در ارزیابی به‌عمل‌آمده در اسفندماه ۱۳۹۷ با کسب همه ۱۰۰ امتیاز ممکن در ارزیابی به‌عمل‌آمده درخصوص میزان رضایتمندی از دستگاه‌های اجرایی رتبه سطح یک را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقصاد، براساس این گزارش ارزیابی مذکور در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل این قانون پیرامون سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه‌های اجرایی انجام‌شده است. این گزارش می‌افزاید: ارزیابی مذکور براساس تکمیل فرم‌های خوداظهاری، جمع‌بندی نتایج ارزیابی‌های میدانی و بازرسی‌های صورت‌گرفته از شعب و ستاد بانک سامان و راستی‌آزمایی اطلاعات ارائه‌شده توسط کارشناسان دفتر هماهنگی امور اقتصادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران صورت گرفته است.

منبع: donya-e-eqtesad.com

برچسب‌ها