بایننس (Binance) صرافی غیرمتمرکز خود را راه اندازی کرد !

بایننس (Binance) صرافی غیرمتمرکز خود را راه اندازی کرد !
خلاصه اخبار

صرافی ارز دیجیتال بایننس دیروز به طور رسمی راه اندازی صرافی غیر متمرکز (Binance DEX) خود را اعلام کرد.

بایننس تایید کرد که این صرافی غیر متمرکز بر روی زنجیره بایننس (Binance Chain) که به تازگی راه اندازی شده، اجرا میشود. همچنین انتقال توکنهای BNB از بلاکچین اتریوم به زنجیره بایننس به طور کامل انجام شده و از این پس برای انجام تراکنشها در زنجیره بایننس از آن استفاده میشود.

مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) در این بیانیه اعلام کرد:

“ما معتقدیم صرافی های غیر متمرکز امید و امکانات تازه ای ایجاد خواهند کرد و سیستم مالی شفاف و مطمانی را ارائه میدهند. بدون حفاظت مرکزی از سرمایه ها، صرافی غیر متمرکز بایننس کنترل بسیار بیشتری را بر داراییهایتان امکان پذیر میسازد. ما امیدواریم این امر سطح جدیدی از آزادی را برای جامعه به ارمغان بیاورد.”

به دنبال راه اندازی صرافی غیر متمرکز بایننس، این صرافی اعلام کرد که کاربران از این پس به مرورگر زنجیره بایننس، کیف پول تحت وب، نودهای اطلاعاتی عمومی و API ها دسترسی دارند.

بایننس به زودی زمان آغاز معاملات در صرافی غیر متمرکزش را که از فوریه به صورت آزمایشی کار میکرد، اعلام خواهد کرد. همچنین یک تیزر برای آشنایی با نحوه کار این صرافی غیر متمرکز در اوایل دسامبر سال گذشته منتشر شده بود.

در همین حال انتظار میرود که بایننس شعبه سنگاپور خود را این هفته افتتاح کند که شایعاتی مبنی بر این که این صرافی قرار است معاملات با ضریب اهرمی را به بایننس اضافه کند وجود دارد.

بدنبال خبر راه اندازی صرافی غیر متمرکز بایننس، توکن مخصوص آن BNB بازدهی 1/34 درصدی را در نمودار روزانه ثبت کرد. قیمت این ارز دیجیتال در لحظه تهیه این خبر 24/86  دلار و ارزش بازار آن 3/48 میلیارد دلار بوده است. به گزارش سایت کوین فومانیا (Coinfomania) در اوایل امروز بیت کوین نیز عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و به محدوده قیمتی 5500 دلار و ارزش بازار 100 میلیارد دلار نزدیک شد.

منبع: coinfomania.com

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.