راهاندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر
خلاصه اخبار
شرکت بیمه کوثر بهمنظور جلب اعتماد بیمهشدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راهاندازی کرد.
به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، نرمافزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهرهبرداری رسید. احمدرضا عصاری تمایز در ارائه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیتهای این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتریمداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذینفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعههدف است.
منبع: donya-e-eqtesad.com