راز توییت‌های متعدد ایلان ماسک در رابطه با دوج کوین برملا شد

راز توییت‌های متعدد ایلان ماسک در رابطه با دوج کوین برملا شد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

مشارکت ایلان ماسک در توسعه‌ی پروژه‌ی رمزارزی دوج کوین

راس نیکول(Ross Nicoll)؛ یکی از توسعه‌دهندگان دوج کوین روز جمعه و در مصاحبه‌ی تلفنی با خبرگزاری دکریپت(Decrypt) اظهار داشت که مدیرعامل شرکت‌های تسلا(Tesla) و اسپیس ایکس(SpaceX) از سال 2019 تعامل با توسعه‌دهندگان دوج کوین را آغاز کرده است. وی آن‌ها را تشویق کرده تا ظرفیت عملیاتی شبکه‌ی دوج کوین را بهبود ببخشند و «مشاوره و نظرات» متعددی را به آن‌ها ارائه کرده است.

نیکول اظهار داشت که چهار تیم پاره وقت توسعه‌دهنده‌ی دوج کوین امیدوارند که با حضور ایلان ماسک(Elon Musk) در فرآیند توسعه‌ی این پروژه‌ی رمزارزی، آن‌ها مصرف انرژی الکتریکی در فرآیند استخراج این رمزارز را کاهش دهند. مطالعات پیشین، مصرف انرژی الکتریکی برای استخراج دوج کوین را معادل با 7 درصد برق مصرفی در شبکه‌ی بیت کوین برآورد کرده‌اند.

نیکول ادامه داد که ایلان ماسک از زمانی که در سال 2019 به عنوان مدیرعامل افتخاری دوج کوین انتخاب شده است، با تیم توسعه‌دهنده‌ی این پروژه‌ی رمزارزی شامل نیکول، میچی لومین(Michi Lumin)، مکس کلر(Max Keller)، پاتریک(Patrick) و اسپورکلین(Sporklin) در ارتباط بوده است.

نیکول ادعا کرد که ماسک پیشنهاد تامین بودجه‌ی توسعه‌ی دوج کوین را ارائه کرده اما تیم توسعه‌دهنده بطور مودبانه پیشنهاد وی را رد کرده است. وی همچنین اظهار داشت که آن‌ها پیشنهاد دیگر سرمایه‌گذاران ثروتمند را نیز رد کرده‌اند.

ایلان ماسک در روز چهاردهم می توییت کرد:

توییت ماسک
همکاری با توسعه‌دهندگان دوج کوین برای بهبود کارایی سیستم پردازش تراکنش‌ها بطور بالقوه امیدوار کننده است.

دوج کوین مورد توجه توسعه‌دهندگان قرار گرفته است

ماسک یک روز پس از اعلام خبر توقف پذیرش بیت کوین برای خرید خودروهای الکتریکی تسلا از همکاری با توسعه‌دهندگان دوج کوین خبر داد. وی دلیل توقف پذیرش بیت کوین را مصرف بالای انرژی الکتریکی عنوان کرده و اظهار داشت که در جستجوی رمزارزهای دیگری است که کمتر از 1 درصد بیت کوین انرژی مصرف می‌کنند.

نیکول اظهار داشت از آنجایی که بنیان‌گذاران دوج کوین؛ بیلی مارکوس(Billy Markus) و جکسون پالمر(Jackson Palmer) در سال 2015 پروژه‌ی رمزارزی دوج کوین را ترک کرده‌اند، توسعه‌دهندگان دوج کوین در اوقات فراغت خود دوج کوین را به عنوان یک پروژه‌ی منبع باز توسعه می‌دهند.

نیکول اظهار داشت که همزمان با افزایش قیمت دوج کوین، اشتیاق توسعه‌دهندگان برای بهبود این پروژه‌ی رمزارزی نیز شدت یافته است:

ما شاهد هجوم افرادی هستیم که به جمع توسعه‌دهندگان دوج کوین پیوسته‌ و برای بهبود آن فعالیت می‌کنند. Ross Nicoll

نظر شما نسبت به مشارکت ایلان ماسک در فرآیند توسعه‌ی پروژه‌ی رمزارزی دوج کوین چیست؟ آیا دوج کوین با حضور یکی از موفق‌ترین کارآفرینان جهان به بزرگترین پروژه‌ی رمزارزی بازار رمزارزها تبدیل خواهد شد؟ یا پشتیبانی ماسک از دوج کوین تنها در جهت ثروت اندوزی است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.