رابرت کیوساکی: اکنون آخرین فرصت برای خرید طلا با قیمت کم‌تر از ۲ هزار دلار است

رابرت کیوساکی: اکنون آخرین فرصت برای خرید طلا با قیمت کم‌تر از ۲ هزار دلار است

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

پست توییتری رابرت کیوساکی

آقای رابرت کیوساکی(Robert Kiyosaki) نویسنده‌ی کتاب «پدر ثروتمند، پدر فقیر» در تازه‌ترین پست توییتری خود اعلام نموده که نمودار تغییرات ارزش طلا اکنون به حالت فنجانی(Tea Cup) درآمده است. نمودار فنجانی معمولاً به عنوان نقطه‌ی آغازین یک روند صعودی بلند مدت در نظر گرفته می‌شود.

رابرت کیوساکی طلا بیت کوین

با توجه به روند تغییرات نمودار ارزش طلا، رابرت کیوساکی اعلام نموده که قصد دارد مقدار بیشتری طلا خریداری کند، درحالیکه از نظر او سایر فعالان بازار روند فروش را آغاز خواهند کرد.

وی معتقد است که در حال حاضر آخرین فرصت خرید طلا با قیمت کم‌تر از ۲ هزار دلار برای هر اونس می‌باشد.

این صحبت‌های رابرت کیوساکی مشابه صحبت‌های اخیر طرفداران رمزارز بیت کوین است، که با انتشار پست‌های توییتری پی‌درپی در سال جاری اعلام کرده‌اند که رمزارز BTC در حال نزدیک شدن به یک سطح مقاومت بسیار بزرگ است و پس از عبور از آن دیگر هرگز شاهد کاهش ارزش بیت کوین به ارقامی پایین‌تر از ۱۰ هزار دلار نخواهیم بود.

رابرت کیوساکی طلا بیت کوین

شایان ذکر است که هر اونس طلا در حال حاضر با قیمت ۱۸۰۲ دلار مبادله می‌شود، درحالیکه بیت کوین با کاهش نسبی طی روزهای گذشته از ۹۴۰۰ دلار به ۹۲۵۰ دلار رسیده است.

طرفداران طلا مردم عادی را تحریک می‌کند

یکی دیگر از طرفداران پروپاقرص طلا(و مخالف سرسخت بیت کوین) یعنی آقای پیتر شیف نیز در تازه‌ترین صحبت‌های خود اعلام نموده که برخی شرکت‌های بزرگ و نام‌آشنا(از جمله تعدادی از شرکت‌های برتر حوزه‌ی بلاک‌چین) مجبور به دروغگویی و حقه‌بازی شده‌اند تا بتوانند بسته‌های حمایتی دریافت کنند.

رابرت کیوساکی طلا بیت کوین

وی همچنین اظهار نموده که دریافت چک‌های حمایت مالی توسط شهروندان سطح متوسط ایالات متحده نیز کار بسیار اشتباهی بوده است. البته وی در ادامه این موضوع را توجیه کرد و گفت که این مردم واقعاً نیازمند پول هستند(برخلاف شرکت‌های بزرگ) و برای دریافت این کمک‌های مالی نیازی به دروغگویی نبوده است.

جامعه‌ی رمزارزی همچنان انتظار دارد که روند کاهش کمی(Quantitative Easing) ادامه یافته و باعث کاهش قدرت خرید دلار آمریکا در میان مدت و بلند مدت شود، درحالیکه همین موضوع به یکی از اصلی‌ترین عوامل جهش و آغاز روند صعودی رمزارز بیت کوین خواهد شد.

نظر شما در رابطه با نمودار تغییرات ارزش طلا و صحبت‌های رابرت کیوساکی چیست؟ آیا به زودی شاهد افزایش ناگهانی قیمت طلا و سقوط قدرت خرید دلار ایالات متحده خواهیم بود؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.