رئیس کل بیمه مرکزی: سطح انتظارات از صنعت بیمه به شکل…

رئیس کل بیمه مرکزی:  سطح انتظارات از صنعت بیمه به شکل…
خلاصه اخبار

آیین- در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای بر ظرفیت ها و قابلیت های صنعت بیمه حکمفرما شده که از آغاز فعالیت این صنعت تا به امروز بی سابقه بوده است.

به گزارش سیگنال به نقل از آیین بیمه

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در آیین تکریم و معارفه دو تن از معاونان و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: مسئولیت نهاد ناظر صنعت بیمه در چارچوب سند تحول دولت و هدف گذاری های آن بسیار سنگین است و مجالی برای توقف و ادامه دوران گذار وجود ندارد.
مهندس بهزادپور با برشمردن برخی از برنامه های میان مدت و بلند مدت بیمه ای در سند تحول دولت، اظهار داشت: در کنار ماموریت های حساس در بخش های بیمه های درمانی و بازنشستگی باید به موضوع مهم نقش صنعت بیمه در توسعه اقتصادی توجه ویژه ای داشته باشیم.
وی در همین راستا تاکید کرد: یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی تکمیل فرایند پوشش ریسک های تولید است که می تواند در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، نقش اثرگذار و ارزشمندی را ایفا کند.
رئیس شورای عالی بیمه، تلاش برای ایجاد تحول در بخش های گوناگون اقتصادی را نیازمند تغییر نگاه مدیریتی توصیف کرد و گفت: با توجه به عوض شدن ریل ماموریت های نهاد ناظر صنعت بیمه، ضرورت حضور نیروهای تازه نفس و جابجایی مدیریتی در راستای تحقق اهداف و برنامه های جدید بیمه ای احساس می شود.
بر اساس این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر لزوم بهره مندی از تجارب تمامی مدیران و فعالان در پیشبرد اهداف صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: اهمیت تجارب بیمه ای اگر از فراگیری علم این صنعت بیشتر نباشد قطعا کمتر هم نخواهد بود.
وی با قدردانی از تلاش های آقایان رحیم مصدق و هادی عبداللهی، آنان را مدیرانی خدوم، دلسوز و پیگیر دانست و ابراز امیدواری کرد که صنعت بیمه همچنان از خدمات و توانمندی معاونان پیشین بیمه مرکزی بهره مند شود.
مهندس مجید بهزادپور، اعضای جدید هیات عامل آقایان بنیادی و مهدوی کوچک سرایی معاونان “طرح و توسعه” و “توسعه مدیریت و منابع” را نیروهای متخصص، خوشنام و متعهد توصیف کرد و از آنان خواست تا تمامی توانمندی خود را برای ارتقای صنعت بیمه به کار گیرند.
رئیس شورای عالی بیمه در بخش پایانی سخنان خود از معاونت طرح و توسعه به عنوان مجموعه ای موثر در نوآوری و همچنین تعامل با نهادهای مرتبط نام برد و در خصوص معاونت توسعه مدیریت و منابع نیز اظهار داشت: اصلاح ساختار بودجه ریزی، ساماندهی دارایی ها، حضور موثر و بازدهی کافی در بازارهای مالی نظیر بورس و بهبود وضعیت معیشت کارکنان از مهمترین ماموریت هایی است که باید از سوی این معاونت دنبال شود.
گفتنی است در این نشست “رحیم مصدق” _ معاون پیشین طرح و توسعه” و هادی عبداللهی _ معاون سابق توسعه مدیریت و منابع به طرح دیدگاه های خود پرداختند و سپس مصدق حکم بازنشستگی و عبداللهی حکم مشاوره خود را از رئیس کل بیمه مرکزی دریافت کردند.
شایان ذکر است در پایان این نشست با اهدای لوح از معاونان و اعضای پیشین هیات عامل بیمه مرکزی قدردانی به عمل آمد.