رئیس جمهور آمریکا سازمان‌های دولتی مخالف بیت‌کوین را تقویت می‌کند!

رئیس جمهور آمریکا سازمان‌های دولتی مخالف بیت‌کوین را تقویت می‌کند!

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

درخواست جو بایدن برای افزایش بودجه‌ی شبکه‌ی مبارزه با جرایم مالی آمریکا

جو بایدن(Joe Biden)؛ رئیس جمهوری ایالات متحده‌ی آمریکا افزایش بودجه‌ی شبکه‌ی مبارزه با جرایم مالی آمریکا(FinCEN) به 191 میلیون دلار را درخواست کرده است که از بودجه‌ی اصلی این سازمان( بودجه‌ی درخواست شده در سال 2021 میلادی) 64 میلیون دلار بیشتر است.

افزایش بودجه‌ی شبکه‌ مبارزه با جرایم مالی آمریکا این سازمان را قادر می‌سازد تا به‌طور دقیق‌تری ابهامات قانونی در ارائه‌ی گزارش مالی را بررسی و رفع کند. متخلفان تلاش می‌کنند از فرصت‌های ایجاد شده توسط ابهامات قانونی برای پنهان ساختن درآمد و یا فعالیت‌های تجاری خود استفاده کنند.

بودجه‌ی اضافی درخواستی برای ایجاد یک پایگاه داده‌ استفاده خواهد شد. این پایگاه داده در نهایت برای ردیابی و کنترل فعالیت‌های مالی «شرکت‌ها و سازمان‌ها» مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا از به‌کارگیری ساختار‌های پیچیده بمنظور پنهان ساختن فعالیت‌های غیرقانونی جلوگیری گردد.

مخالفت FinCEN با رمزارزها

قانون پیشنهادی شبکه‌ی مبارزه با جرایم مالی آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ مخالفت بسیاری از فعالان صنعت رمزارزی را به همراه داشته است. این سازمان در ژانویه‌ی 2020 میلادی متمم جدیدی را به قانون بانک‌داری آمریکا اضافه کرد که شهروندان این کشور را به افشای دارایی‌های رمزارزیشان ملزم می‌سازد.

با این وجود، پیشنهاد احراز هویت کاربران سرویس‌دهندگان کیف‌پول بحث گسترده‌ای را در میان فعالان صنعت رمزارزی به راه انداخت که در نهایت با مداخله‌ی بایدن اجرای آن متوقف گردید.

در نتیجه‌ی پیشنهاد بایدن شبکه‌ی مبارزه با جرایم مالی در صف افزایش 50 درصد بودجه‌ قرار گرفته است. با این وجود اختصاص بودجه‌ی پیشنهاد قطعی نشده و کنگره پیش‌نویس خود را برای هزینه‌های اختیاری ارائه خواهد کرد تا رئیس جمهور آمریکا در پایان سال پیشنهاد دقیق‌تری را ارائه کند.

با وجود رویکرد سختگیرانه‌ی شبکه‌ مبارزه با جرایم مالی آمریکا نسبت به صنعت رمزارزی افزایش بودجه‌ی این سازمان اتفاق مطلوبی برای فعالان این صنعت بنظر نمی‌رسد.

نظر شما نسبت به پیشنهاد جو بایدن برای افزایش 50 درصدی بودجه‌ی شبکه‌ی مبارزه با جرایم مالی آمریکا چیست؟ آیا FinCEN به ارائه‌ی قوانین سختگیرانه برای صنعت رمزارزی ادامه خواهد داد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.