رئیس‌جمهور: حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت جنایت جنگی است/ایران در کنار لبنان است

رئیس‌جمهور: حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت جنایت جنگی است/ایران در کنار لبنان است
خلاصه اخبار

تهران – ایرنا – رئیس جمهور در پیامی حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت را محکوم کرد و آنان را یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان دانست و گفت: اینجانب همدردی خود را با ملت و دولت لبنان اعلام کرده و به خانواده شهدای سرافراز این حادثه تسلیت می‌گویم.

به گزارش ایرنا ، دکتر مسعود پزشکیان جمعه شب ششم مهر 1403 در پیامی و در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان را نشانه‌ای از استیصال جامعه جهانی در متوقف کردن ماشین تروریسم دولتی دانست و از کشورهای جهان و به‌ ویژه کشورهای اسلامی خواست با قاطعیت این جنایت را محکوم کنند.

متن کامل پیام رئیس جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت، یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان است که ماهیت تروریسم دولتی این رژیم را بار دیگر آشکار کرد.

جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان، نشانه‌ای از استیصال جامعه جهانی در متوقف کردن ماشین تروریسم دولتی بوده و ثابت کرد که این رژیم بزرگ‌ترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است. انتظار می‌رود تمامی کشورهای جهان و به‌ویژه کشورهای اسلامی، با قاطعیت این جنایت را محکوم کنند.

اینجانب همدردی خود را با ملت و دولت لبنان اعلام کرده و به خانواده شهدای سرافراز این حادثه تسلیت می‌گویم. در غم شما مردم عزیز و پرافتخار مقاومت لبنان شریک هستم.

دولت جمهوری اسلامی ایران این جنایت اخیر صهیونیست‌ها را پیگیری می‌کند و در کنار ملت لبنان و محور مقاومت خواهد بود.»

مسعود پزشکیان

رئیس جمهور ایران

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *