ذخایر بیت کوین ترا (Terra) به 1 میلیارد دلار رسید

ذخایر بیت کوین ترا (Terra) به 1 میلیارد دلار رسید

بر اساس اطلاعات سایت  Blockchair، ترا (Terra) بین 20 تا 24 مارس 5934 بیت کوین به قیمت تقریبی 260 میلیون دلار به عنوان بخشی از طرح انباشت تدریجی دارایی خود خریداری کرد.

تا روز شنبه، 26 مارس، ترا در مجموع 15,390.9 BTC جمع آوری کرده بود که با این خرید مجموع دارایی های خود را به 24,954.95 BTC (1,108,077,140.35 دلار) رساند.

ترا که اکنون چهلمین دارنده بزرگ BTC در جهان است و قصد دارد آنها را در قراردادهای هوشمندی که از الگوریتمی استیبل کوین UST پشتیبانی می‌کند، سپرده‌گذاری کند.

این خرید چند روز پس از آن انجام شد که بنیان‌گذار Terra اعلام کرد که شرکتش قصد دارد مقداری بیت کوین به ارزش 10 میلیارد دلار را برای حمایت از استیبل کوین UST خود به عنوان بخشی از استراتژی بزرگتر این شرکت برای جدا شدن از استیبل کوین های متمرکز خریداری کند. گفته می‌شود، خرید 10 میلیارد دلار بیت‌کوین می‌تواند باعث افزایش روند صعودی برای بازار کریپتو شود، زیرا Terra این خریدها را بدون قصد فروش انجام می‌دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.