دپوی ۲۰۰هزار تنی محصول در گلگهر

دپوی ۲۰۰هزار تنی محصول در گلگهر
خلاصه اخبار

فهرست عناوین ناصرتقی‌زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر هم گفت: شرکت‌های ما صادرات‌محور نیستند و تنها بخش جزئی از تولید خود را صادر می‌کنیم. برای عمده کارخانه‌های ما باید قطعات خریداری شود و یا اینکه خرید ماشین‌آلات و وام‌های ارزی نیاز است. به گزارش سیگنال به نقل از معدن24 ،به هر ترتیب باید این […]

ناصرتقی‌زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر هم گفت: شرکت‌های ما صادرات‌محور نیستند و تنها بخش جزئی از تولید خود را صادر می‌کنیم. برای عمده کارخانه‌های ما باید قطعات خریداری شود و یا اینکه خرید ماشین‌آلات و وام‌های ارزی نیاز است.

به گزارش سیگنال به نقل از معدن24 ،به هر ترتیب باید این چرخ بچرخد که ما بتوانیم پولی دربیاوریم. مساله دوم این است که آسیب‌پذیرترین شرکت‌ها در دوران تحریم‌ها ما هستیم.پ

اکنون ما حدود ۲۰۰ هزارتن کالای دپو داریم و نمی‌توانیم بیشتر از یک ماه نگه داریم. آهن‌اسفنجی هم معمولا محصولی است که صادرکننده از ما خریداری نمی‌کند، مگر اینکه قرارداد سالیانه ببندیم.

بحث بعدی این است که ما شرکت‌هایی خصولتی هستیم و خصوصی نیستیم که هر تصمیمی که دلمان خواست بگیریم. زمانی که تولید فولاد کاهش می‌یابد ما به‌شدت آسیب‌پذیر می‌شویم. باید تدابیری برای این شرکت‌ها انجام شود و صادرات اکنون ریسک دارد.

برچسب‌ها