ده ها شرکت رمزارزی منتظر دریافت مجوز در پرتغال هستند

ده ها شرکت رمزارزی منتظر دریافت مجوز در پرتغال هستند
خلاصه اخبار

درحال حاضر، بانک مرکزی پرتغال در حال بررسی 12 درخواست از سوی کسب و کارهایی…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

درحال حاضر، بانک مرکزی پرتغال در حال بررسی 12 درخواست از سوی کسب و کارهایی است که می خواهند خدمات مرتبط با رمزارزها را در این کشور ارائه دهند. با وجود گزارش های اخیر مبنی بر بسته شدن حساب های برخی اپراتورهای تایید شده قبلی در بانک های تجاری، درخواست ها در انتظار تصمیم گیری هستند.

خبرگزاری اینترنتی Dinheiro Vivo طی گزارشی اعلام کرد، مرجع پولی پرتغال در حال ارزیابی درخواست های ارسال شده توسط 12 نهادی است که قصد ارائه خدمات به مشتریان پرتغالی برای دارایی های دیجیتال را دارند. شرکت‌های رمزارزی برای کار در این کشور به مجوز بانک پرتغال (BdP) نیاز دارند که هنوز یکی از علاقه مندترین حوزه‌ های قضایی اروپا به رمزارزها حساب می‌ آید.

پرتال انگلیسی زبان پرتغال نیوز به نقل از پایگاه خبری تجارت گزارش داد، انتظار می رود تا پایان سال تصمیمات نهایی در مورد برنامه ها اتخاذ شود. مگر اینکه رگولاتور از شرکت ها بخواهد اطلاعات بیشتری ارائه دهند، در این صورت مهلت تصمیم گیری ممکن است به سال 2023 منتقل شود.

در میان متقاضیان ورود به بازار کریپتوی پرتغال، نام بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان از نظر حجم مبادلات نیز به چشم میخورد. این پلتفرم معاملات رمزارزی شروع به جذب استعدادها در این کشور کرده است و شش جای خالی را در صفحه پرتغالی خود منتشر کرده است، با اینکه هنوز منتظر چراغ سبز BdP است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: news.bitcoin