بایننس به دنبال استقرار در ایرلند به عنوان دفتر مرکزی جهانی

بایننس به دنبال استقرار در ایرلند به عنوان دفتر مرکزی جهانی

بایننس یک نهاد شرکتی جدید به نام بایننس اکسچنج  به ثبت رسانده است و به نظر می رسد از برنامه های خود برای ایجاد دفتر مرکزی در سنگاپور صرف نظر کرده است.

بر اساس یک پرونده شرکتی که توسط The Independent مشاهده شده است، بایننس یک نهاد چهارم را در ایرلند به ثبت رسانده است.

برای مدتی به نظر می رسید که بایننس سنگاپور را پایگاه اصلی خود می داند ، اما روابط بین شرکت و اداره پولی سنگاپور تیره شده است.به نظر می رسد که ایرلند خانه جدید بایننس خواهد بود. این صرافی که تا همین اواخر غیرمتمرکز بود، یک نهاد جدید در ایرلند به ثبت رسانده است .

اعتقاد بر این است که نهاد جدید بایننس صرافی آماده است که به عنوان شرکت”مادر” و نه یک شرکت هلدینگ صدور مجوز فناوری یا یک شرکت تابعه منطقه ای فعالیت کند .

چانگ پنگ ژائو ، مدیرعامل بایننس در مصاحبه ای با خبرگزاری رویترز در ماه اکتبر گفت که این شرکت در حال بررسی ایرلند و فرانسه به عنوان دفتر مرکزی است.

«زمانی که برای اولین بار شروع به کار کردیم، می‌خواستیم اصول غیرمتمرکز، بدون دفتر مرکزی، کار در سراسر جهان و بدون مرز را بپذیریم. اکنون بسیار واضح است، برای راه اندازی یک صرافی متمرکز، به یک ساختار متمرکز و حقوقی در پشت آن نیاز دارید.»

ابتدا یک دفتر مرکزی، سپس یک صندوق ثروت دولتی

چشم انداز ژائو برای بایننس شامل IPO و سرمایه گذاری از بزرگترین سرمایه گذاران نهادی جهان است. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید یک ستاد وجود داشته باشد، چیزی که او نیز پذیرفته است.

در مصاحبه اخیر با فایننشال تایمز، ژائو گفته است که بایننس در حال مذاکره با صندوق های ثروت دولتی در مورد سرمایه گذاری در بورس است.

ژائو در صحبت با روزنامه گفت که سرمایه گذاری از این صندوق ها “ادراک و روابط” بورس را با تنظیم کننده های مختلف در سراسر جهان بهبود می بخشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.