“دعبید” یک محصول جدید روانه بازار می کند

“دعبید” یک محصول جدید روانه بازار می کند
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت داروسازی دکتر عبیدی در اطلاعیه ای از تولید محصول جدید با نام Elaquit خبر داد.   شرکت داروسازی دکتر عبیدی در سال جاری توانسته تولید ۷ محصول جدید را آغاز کند. این شرکت در آخرین اطلاعیه منتشر شده خود از تولید محصول جدیدی با نام Elaquit خبر داده […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت داروسازی دکتر عبیدی در اطلاعیه ای از تولید محصول جدید با نام Elaquit خبر داد. 

 شرکت داروسازی دکتر عبیدی در سال جاری توانسته تولید ۷ محصول جدید را آغاز کند. این شرکت در آخرین اطلاعیه منتشر شده خود از تولید محصول جدیدی با نام Elaquit خبر داده است.

این شرکت از ابتدای سال جاری داروهای Synoripa، GIOMIDE، Bratiga، Glorenta، Norabex و Lotiva را تولید و به بازار دارو عرضه کرده است.

پیش از این “دعبید” در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده بود که در راستای سیاست های کلی خود مبنی بر تولید محصولات با حاشیه سود بالا و حجم فروش پایین اقدام به بازسازی خطوط تولید خود کرده تا کیفیت محصولات خود را بهبود دهد و زمینه را برای تولید محصولات جدید مهیا کند.

این شرکت در گزارش ۹ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ فروش محصولات خود را ۲۲میلیون و ۹۳۵هزار و ۱۵۵عدد به مبلغ ۶هزار و ۳۵۷میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال اعلام  و از این محل ۴هزار و ۱۷میلیاردو  ۸۱۴میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کرده است.

خاطرنشان می شود:  “دعبید”  در ۹ماه فعالیت خود توانسته به ازای هرسهم ۸۵۰ریال محقق کند و در گزارش ۶ماهه نیز سود ۵۷۱ریالی برای هرسهم محقق ساخته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها