دزهراوی 25 درصد بیشتر از آبان فروش داشت

دزهراوی 25 درصد بیشتر از آبان فروش داشت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، شرکت داروسازی زهراوی در آذرماه با درآمد 31 میلیارد تومانی مجموع درآمد در 9 ماه گذشته را به 250 میلیارد تومان رساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 91 درصد بیشتر است. میانگین درآمد دزهراوی در 8 ماه گذشته 27 میلیارد تومان بوده و از […]

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد، شرکت داروسازی زهراوی در آذرماه با درآمد 31 میلیارد تومانی مجموع درآمد در 9 ماه گذشته را به 250 میلیارد تومان رساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 91 درصد بیشتر است.

میانگین درآمد دزهراوی در 8 ماه گذشته 27 میلیارد تومان بوده و از شهریور تا آذرماه شاهد قرارگیری درآمد بالاتر از میانگین هستیم.

پس از درآمدهای قابل توجه دزهراوی در شهریور و مهر طی آبان و آذر مبالغ فروش با کاهش رو به رو شده در حالی که بررسی فروش مقداری نشان از رشد 25 درصدی در آذر نسبت به آبان دارد!

2019-12-24 08_40_45-Start

بررسی نرخ‌ فروش محصولات این داروساز نشان از افت 50 درصدی نسبت به آبان دارد با این وجود به دلیل افزایش فروش مقداری درآمد آذر 2 درصد معادل 1 میلیارد تومان رشد داشته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها