در میان تحریم‌ها، روسیه ارزهای دیجیتال را برای پرداخت‌های بین‌المللی می سنجد

در میان تحریم‌ها، روسیه ارزهای دیجیتال را برای پرداخت‌های بین‌المللی می سنجد
خلاصه اخبار

طبق گزارش‌ها، فدراسیون روسیه در پاسخ به تحریم‌های غرب علیه این کشور که به دلیل

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

طبق گزارش‌ها، فدراسیون روسیه در پاسخ به تحریم‌های غرب علیه این کشور که به دلیل تهاجم این کشور به اوکراین در اوایل سال جاری ایجاد شد، در حال بررسی پذیرش ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌های بین‌المللی است.
خبرگزاری اینترفاکس مستقر در مسکو و رویترز روز جمعه گزارش دادند که ایوان چبسکوف(Ivan Chebeskov)، که ریاست بخش سیاست های مالی وزارت دارایی روسیه را بر عهده دارد، به طور فعال در حال بررسی امکان ادغام پرداخت های رمزارزی شده است. وی گفت: ایده استفاده از ارزهای دیجیتال در معاملات برای تسویه حساب های بین المللی به طور فعال مورد بحث قرار گرفته است.

به گزارش روزنامه محلی Vedomosti، وزارت دارایی در حال بررسی اضافه کردن پیشنهاد پرداخت های بین المللی به نسخه به روز شده قانون رمزارزی است که هنوز در دست ساخت است.
به نظر می رسد که پشتیبانی قانونی از ارزهای دیجیتال از تمام بخش های دولت روسیه صورت می گیرد. به گفته دنیس مانتوروف(Denis Manturov)، وزیر بازرگانی، مسکو قصد دارد پرداخت‌های رمزارزی را قانونی کند. در ماه آوریل(فروردین)، وزارت دارایی این کشور در لایحه‌ای با عنوان «در مورد ارز دیجیتال» از قانونی‌سازی حمایت کرد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها