در برنامه تئوری‌پرداز مشهور مطرح شد: ریپل ارز ذخیره جهان خواهد شد!

در برنامه تئوری‌پرداز مشهور مطرح شد: ریپل ارز ذخیره جهان خواهد شد!
به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

یکی از طرفداران دوآتشه ریپل، در برنامه الکس جونز (Alex Jones)، مشهورترین تئوری‌پرداز توطئه جهان، اعلام کرد که این ارز دیجیتال به ارز ذخیره جهان تبدیل خواهد شد!

به گزارش یوتودی، یکی طرفداران پر و پا قرص ریپل در تماس با برنامه الکس جونز، ضمن تمجید از این ارز دیجیتال، اعلام کرد که ریپل به ارز ذخیره جهان تبدیل خواهد شد. او در ادامه گفت:

امروز روزی است که الکس جونز اعلام می‌کند که ریپل به ارز ذخیره جهانی تبدیل می‌شود. این ارز [ریپل] چهارمین ارز بازار است. آنقدرها توجهات را به‌سمت خود جلب نمی‌کند. اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که به‌زور در حال دستکاری [قیمت] آن هستند، با این حال ریپل (اصلا شک نکنید) به ارز ذخیره جهانی بدل می‌شود.

این فرد سپس شروع به صحبت در مورد نشست‌های خصوصی برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل و دونالد ترامپ کرد. مسئله‌ای که صحت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به‌گفته بسیاری صحیح نیست.

ریپل چندی است که با مشکلات قانونی بسیاری در آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند و طبق گزارش‌ها، به‌زودی مقر اصلی خود در سانفرانسیسکو را ترک می‌کند.

این قسمت از برنامه الکس جونز، واکنش‌های متفاوتی از جانب جامعه ریپل دریافت کرد. برخی معتقد بودند که اوضاع ریپل آن چنان هم بد نیست. از سوی دیگر،‌ برخی با اشاره به قیمت ریپل و کم‌بودن ارزش این ارز دیجیتال،‌ اعلام کردند که از آن ناامید شده‌اند.

یکی از کاربران در توییت خود ضمن اشاره به اینکه تا به اینجا به پای ریپل نشسته است، نوشت که به فکر فروش ریپل‌ها و سرمایه‌گذاری در پروژه رقیب، یعنی استلار افتاده است. خیلی‌ها هم عنوان کرده‌اند که صحبت‌های این بیننده در برنامه الکس جونز، تنها با هدف تبلیغ کانال یوتیوب وی صورت گرفته است.

الکس جونز و برنامه «اینفووارز» (InfoWars) او، یکی از پرحاشیه‌ترین نام‌ها در اینترنت است. بدنامی اینفووارز تا حدی است که شبکه‌های اجتماعی نظیر یوتیوب و فیس‌بوک حساب‌های کاربری این وب‌سایت را مسدود کرده‌اند. پیش از اینکه این پلتفرم‌ها، حساب‌های اینفووارز را مسدود کنند، در این وب‌سایت عنوان شده بود که دولت‌ها از «سلاح‌های آب‌وهوایی» استفاده می‌کنند!

مکس کایزر (Max Keiser)، از مجریان آمریکایی، ابتدای سال جاری میلادی با دعوت از جونز، او را به یکی از طرفداران بیت کوین تبدیل کرده بود!

پیتر شیف (Peter Schiff)،‌ از سرمایه‌گذاران مطرح طلا، خطاب به جونز نوشت:

هیجانات بی‌دلیل به همین شکل تمام می‌شوند. زمانی که افرادی که زمانی برای خرید [دارایی] بیش از اندازه معقول رفتار می‌کنند، وارد کارزاری می‌شوند که در حال اتمام است و اینجا درست همان جایی است که طمع بر منطق غلبه می‌کند!