در اطلاعیه ای اعلام شد: آغاز دوره معاملاتی قرارداد های اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت های گل گهر و سایپا برای سررسید آبان ماه 1400

در اطلاعیه ای اعلام شد: آغاز دوره معاملاتی قرارداد های اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت های گل گهر و سایپا برای سررسید آبان ماه 1400

به گزارش سیگنال به نقل از بورس اوراق بهادار تهران،

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت ابزارهای نوین مالی، دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) و سایپا (خساپا) در سررسید آبان ماه 1400، از روز سه‌شنبه مورخ 21 / 02 / 1400 در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود.

معاملات مربوط به این قراردادها تنها به صورت برخط بوده و صرفاً از طریق کارگزارانی که مجوز معاملات برخط در این بازار را دارا باشند، قابل انجام است.

همچنین با توجه به راه اندازی سامانه مدیریت ریسک و امکان و امکان محاسبات وجوه تضمین براساس « ضوابط وجهت ضمین قرارداداختیارمعامله دربورس اوراق بهادارتهران و فرابورس ایران»، اتخاذ موقعیت باز فروش در قراردادهای اختیارمعامله، به شرط کفایت وجوه تضمین، برای تمامی فعالان بازار سرمایه امکانپذیر می باشد.

علاقه مندان برای مشاهده اطلاعیه کامل فایل های پیوست را کلیک کنند.

اطلاعیه آغاز اختیار معامله خرید و فروش سهام خساپا

اطلاعیه آغاز اختیار معامله خرید و فروش سهام کگل

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.