دریافت و پرداخت وام ازدواج با موبایل ممکن شد

دریافت و پرداخت وام ازدواج با موبایل ممکن شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از تسنیم، به منظور ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی با هدف عدم مراجعه حضوری هموطنان به بانک و دریافت خدمات بانکی در هر ساعت از شبانه روز(24 ساعته) از طریق کانال‌های ارتباطی ایمن و با اطمینان، صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تصمیم به ارائه خدمات بانکی از طریق بسترهای الکترونیکی در […]

به گزارش سیگنال به نقل از تسنیم، به منظور ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی با هدف عدم مراجعه حضوری هموطنان به بانک و دریافت خدمات بانکی در هر ساعت از شبانه روز(24 ساعته) از طریق کانال‌های ارتباطی ایمن و با اطمینان، صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تصمیم به ارائه خدمات بانکی از طریق بسترهای الکترونیکی در آینده­‌ای نزدیک را دارد.

این موضوع به دلیل افزایش سرعت ارائه خدمات مورد استقبال عموم مردم بوده و منجر به رضایت مندی بیشتر مشتریان خواهد شد. به همین منظور در فاز نخست صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تصمیم به ارائه خدمات بانکی(شناسایی متقاضی)، ثبت درخواست و واریز تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از طریق اپلیکیشن موبایلی برای متقاضیان را دارد.

با توجه به تعداد محدود شعب بانک، خصوصا در شهرستان ها مزیت اول این پروژه برای مخاطبانی است که در فاصله دورتری از شعب بانک قرار دارند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات بانک و بیمه به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها