دریافت مجوز اولین ETF منحصر به رمزارزها در استرالیا

دریافت مجوز اولین ETF  منحصر به رمزارزها در استرالیا
خلاصه اخبار

شرکت مدیریت دارایی‌ Monochrome Asset Management، که مستقر در استرالیا می باشد، اولین مجوز خدمات…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

شرکت مدیریت دارایی‌ Monochrome Asset Management، که مستقر در استرالیا می باشد، اولین مجوز خدمات مالی استرالیا (AFSL) را برای یک صندوق معاملات آنی رمزارزی قابل معامله در بورس (ETF) دریافت کرده است.

جف یو (Jeff Yew)، مدیرعامل مدیریت دارایی‌ های مونوکروم در مصاحبه ای با کوین تلگراف گفت: تایید AFSL برای ما مهم است، چرا که تا کنون، ETF های رمزارزی تایید شده در استرالیا فقط تحت مجوز دارایی‌ های مالی عمومی کار می‌ کنند و فقط به طور غیرمستقیم دارایی‌ های رمزارزی را در اختیار دارند.

بو خاطرنشان کرد که از سوی دیگر ETFهای رمزارزی مونوکروم مستقیماً دارایی‌ های رمزارزی را نگه داری می کند و به طور خاص توسط کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا (ASIC) مجاز به انجام این کار هستند.

مدیر اجرایی مونوکروم گفت که این تصویب یک گام مهم رو به جلو برای صنعت مشاوره و سرمایه گذاران خرد است.

«از آنجایی که همه پیشنهادات مالی برابر نیستند، ما آزادی انتخاب را چیز خوبی برای سرمایه‌ گذاران می‌ دانیم، به‌ ویژه هنگامی که در فضای تنظیم‌ شده معامله می‌ کنند.» او در ادامه گفت: «سرمایه‌ گذارانی که در ETFهای مونوکروم سرمایه‌ گذاری می‌ کنند، می‌ دانند که وجوه آنها مستقیماً در بیت‌ کوین و اتریوم و مهمتر از همه در چارچوب نظارتی ایجاد شده توسط ASIC که به طور خاص برای دارایی‌ های رمزارزی ایجاد شده است، سرمایه گذاری می‌ شوند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: cointelegraph