دریافت تعهد سرمایه ۲۵ میلیون دلاری پلتفرم Geeq از گروه سرمایه گذاری GEM

دریافت تعهد سرمایه ۲۵ میلیون دلاری پلتفرم Geeq از گروه سرمایه گذاری GEM
خلاصه اخبار

پلتفرم مولتی بلاک چینی Geeq، “تعهد سرمایه” 25 میلیون دلاری از گروه سرمایه گذاری Global…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

پلتفرم مولتی بلاک چینی Geeq، “تعهد سرمایه” 25 میلیون دلاری از گروه سرمایه گذاری Global Emerging Markets (GEM) دریافت کرده است.

هدف محصولات Geeq رسیدگی به مشکلاتی مانند امنیت و هزینه های تراکنش برای تشویق پذیرش انبوه فناوری بلاک چین است. این شرکت می‌ گوید پلتفرم آن برای هر برنامه بلاکچینی طراحی شده است و به کاربران سازمانی و فردی اجازه می‌ دهد تا فینتک، فناوری بازی، توکن‌ های NFT و پرداخت‌ های خرد را در میان کاربردهای دیگر ادغام کنند.

این پلتفرم برای اطمینان از قابلیت اعتماد داده ها بین سازمان ها طراحی شده است. مسیرهای حسابرسی کاملاً مجاز را حفظ می کند تا ذینفعان بتوانند مطمئن شوند که همه با اطلاعات یکسانی کار می کنند.

“تعهد سرمایه” GEM برای آزادسازی وجوه با تحقق نقاط عطف عملکرد این پلتفرم گره خورده است. این تعهد یادآور 200 میلیون دلار تخصیص یافته به صرافی متمرکز و غیرمتمرکز (CeDeFi) Unizen است. همچنین مدلی مبتنی بر نقطه عطف و مرتبط با عملکرد برای اطمینان از بهینه‌ سازی کامل بودجه می باشد. بنابراین تعهدات GEM با دورهای تامین مالی سنتی در نحوه تزریق سرمایه به شرکت ها متفاوت است.

با توجه به اینکه صنعت کریپتو در کوتاه‌ مدت و میان‌ مدت با چشم‌ اندازهای نامشخصی مواجه است، چنین «تعهدات سرمایه‌ ای» ممکن است به ابزاری رایج تر و کم‌ خطر برای سرمایه‌ گذاری در شرکت‌ های دارایی دیجیتال تبدیل شود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: coindesk